اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خونخواهی حاج قاسم سلیمانی، ثابت ماندن در مکتب ایشان است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: خونخواهی حاج قاسم سلیمانی مربوط به تک‌تک ایرانیان و ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت و بالاتر از آن متعلق به تمام آزادی خواهان جهان است در واقع خونخواهی ما همان ثابت ماندن در مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

خونخواهی حاج قاسم سلیمانی، ثابت ماندن در مکتب ایشان است


 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سیدموسوی حسینی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در گنبدکاووس اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود که دو ابرقدرت آن زمان رهبری این دو بلوک را برعهده داشتند. درواقع دنیا درگیر رقابت تسلیحاتی و جنگ نرم این دو ابرقدرت بود. این دو ابرقدرت اگر اراده می کردند در امور هر کشوری دخالت و آنجا را اشغال می کردند.

وی افزود: در این شرایط، انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد، ابرقدرت‌ها نتوانستند قبول کنند که در منطقه خاورمیانه آنهم در ایران انقلاب اسلامی رخ داده باشد، ایران در آن زمان ژاندارم آمریکا در منطقه بود، آنها ایران را جزیره ثبات می‌دانستند چون آمریکایی‌ها تمام امکانات نظامی و مالی را در اختیار رژیم طاغوت قرار داده بودند، به همین خاطر آنها اطمینان داشتند که در ایران اتفاقی نخواهد افتاد.

* پیروزی انقلاب اسلامی معادلات استکبار را در منطقه تغییر داد

وی با اشاره به برخی امتیازاتی که رژیم منحوس پهلوی به غربی‌ها خصوصا آمریکایی‌ها داده بود ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روزی 6 میلیون بشکه نفت استخراج می‌شد که 90 درصد درآمد حاصل از فروش این نفت را طی یک کنسرسیوم نفتی به کشورهای آمریکا، انگلیس و هلند واگذار می‌کنند، ایران یکی از بزرگترین خریداران تسلیحات نظامی در جهان بود،کارمندان سفارت آمریکا در ایران 4 هزار نفر بود که از تعداد کارکنان وزارت خارجه در کل دنیا هم بیشتر بود در سال 1356، میزان حقوق مستشاران نظامی بالغ بر 17 میلیارد تومان است، در حالی که کل حقوق نظامیان ایران به 14 میلیارد نمی‌رسید، آنها با تصویب کاپیتولاسیون غرور ملی ایرانیان را تحقیر کردند و ارزش یک سگ آمریکایی را از یک ژنرال ارتش ما هم بالاتر بردند.

حسینی عنوان کرد : این انقلاب شعارهایی دارد، اولین شعارش نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی است، این یعنی ما نه وابسته به شرق و نه وابسته به غرب هستیم بلکه شکل جدید حکومت به نام جمهوری اسلامی را ایجاد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خباثت آمریکایی‌ها از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: آنها فهمیدند که اگر انقلاب اسلامی پا بگیرد، منافعشان در کل دنیا به خطر خواهد افتاد به همین خاطر تمام توانشان را برای زمین زدن این انقلاب به کار گرفتند، از حمله ی طبس تا ترور شهید سلیمانی همه برای کم کردن نفوذ ایران در منطقه و کم کردن توان انقلاب اسلامی است. تمام این خباثت‌ها در یک جنگ مرکب و ترکیبی به نام جنگ نرم جمع می‌شود، این جنگ در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی، فناوری، اجتماعی وعلمی همراه با عملیات روانی باهدف تسخیر ذهن‌ها و قلب‌هاست.

* ایران اسلامی سیزدهم قدرت نظامی جهان است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان سپس اشاره ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران بعد از انقلاب اسلامی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف نظامی، علمی و ... اتفاق افتاده است، ما در حال حاضر قدرت سیزدهم نظامی جهان هستیم.

حسینی افزود: اندیشکده‌های غربی سه مولفه را کنار هم می‌گذارند و براساس این مولفه‌ها رقم قدرت جهانی هر کشور را مشخص می‌کنند، نفوذ سیاسی، قدرت اقتصادی و قدرت ائتلاف‌سازی است، آنها وقتی این مولفه‌ها را در مورد جمهوری اسلامی ایران بررسی می‌کنند، اذعان می‌کنند که ایران هفتمین قدرت جهان است.

وی ادامه داد: در حوزه دانش‌های نوین مانند علوم دانش بنیان، نانو تکنولوژی، علوم فضایی و هسته‌ای هم پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است، ما تا همین چند سال قبل اگر می‌خواستیم ماهواره به فضا پرتاب کنیم باید از ایستگاه پرتاب ماهواره قزاقستان استفاده می‌کردیم، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت جوانان انقلابی و دانشمند کشور، امروز ما از امکانات خودمان در این زمینه استفاده می‌کنیم.

* مردم انقلابی ایران با صبوری و بصیرت تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند

سید موسی حسینی در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: در قضیه ترور شهید سلیمانی، دشمن به دلیل عدم شناخت درست از ملت بزرگ ایران، دچار خطای محاسباتی شد، آنها 41 سال برعلیه توطئه کردند اما مردم انقلابی ایران با صبوری و بصیرت تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند.

وی تصریح کرد: اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران پا یگاه عین الاسد آمریکایی‌ها در عراق، نتوانست انقتام خون حاج قاسم را به طور کامل برآورده کند، خونخواهی حاج قاسم سلیمانی مربوط به تک‌تک ایرانیان و ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت و بالاتر از آن متعلق به تمام آزادی خواهان جهان است در واقع خونخواهی ما همان ثابت ماندن در مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول