اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است

مشاور استاندار تهران گفت: امروز استکبار جهانی از ملت ایران مایوس شده چرا که هر اقدامی علیه ملت ایران انجام می‌دهد نتیجه معکوس می‌گیرد، مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است.

مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام والمسلمین خزایی مشاور استاندار تهران در حوزه روحانیون در مراسم گرامیداشت جشن کارگری شهرستان قرچک، اظهار داشت: قالب انقلاب‌های دینی در دنیا ریشه در آسمان‌ها دارد، انقلاب‌های دینی تبلور افکار پاک افرادی است که از افراد مخلص هستند که برای مبارزه با بی‌بند و باری، ظلم و ستم، نابرابری به وجود آمدند.

وی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در خط مقدم سوریه و عراق بود، ایران سد دفاعی را از عراق و سوریه ایجاد کرده بود دشمن می خواست به زیر بناهای اقتصادی کشور لطمه وارد کند و در این مسیر توانست موفق باشد و داعش را از بین برد.

خزایی افزود: امروز استکبار جهانی از ملت ایران مایوس شده چرا که هر اقدامی علیه ملت ایران انجام می‌دهد نتیجه معکوس می‌گیرد، مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است.

مشاور استاندار تهران بیان داشت: رهبری فرمودند که تنها راه اقتدار کشور این است که باید قوی شویم تا دشمن را از مسیر برداریم، عده‌ای در کشور سعی دارند نظام را دو تیکه کنند و با ایجاد نفاق و تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

وی تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد در بین مردم و نظام و انقلاب تفرقه ایجاد کند، در کشور ما یک نظام داریم و همه قوه‌ها بازوان نظام و انقلاب هستند قطع کردن هر یک از بازوان باعث سست شدن اعتقادات و ضعیف شدن انقلاب اسلامی ایران می‌شود.

خزایی خاطر نشان کرد: ایجاد شغل یکی از کارهای بسیار سخت در جمهوری اسلامی ایران است، هرکس که بتواند یک شغل ایجاد کند مجاهد در راه خداست، باید از مجاهدان در راه خدا حمایت کرد، از ایجادکنندگان شغل و فرماندهان خط مقدم جبهه اقتصادی با تقدیر کرد.

مشاور استاندار تهران اظهار کرد: هر کس بخواهد بین دولت و ولایت فاصله ایجاد کند منافق است، ولایت یعنی نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی ایران توسط رهبری فقیه، عادل و هدایت می‌شود.

وی افزود: باید به مهندسین و جوانان نخبه در حوزه اقتصادی و صنعت فرصت دهید تا بتواند افتخار آفرینی کنند.

خزایی گفت: سردار شهید سلیمانی با اخلاص حرکت کرد و تلاش کرد تا ملت ضرر نکند، نتیجه شهادت سردار سلیمانی این شد که نه تنها ملت ایران بلکه تمامی آزادی خواهان جهان را بیدارتر شوند.

وی اظهار کرد: ما یک نظام داریم و باید از همه قوا حمایت کنیم، دولت را نباید از نظام جدا کرد، انتقاد به دولت باید سازنده، علمی و مخلصانه باشد.

مشاور استاندار تهران بیان کرد: کسی که بخواهد دولت را تخریب کند اصل نظام را زیر سوال برده است همه ما در جمهوری اسلامی ایران زیر یک پرچم کار می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول