اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات خصمانه دشمنان را برهم خواهد زد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: جهانیان مخصوصاً سران ظالم، سیاستمداران و تحلیلگران بین‌الملل، چشم به حضور آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی و گرامیداشت روز 22 بهمن ماه دوخته‌اند لذا بدون شک حضور گسترده در این همایش ملی، محاسبات خصمانه آنان را برهم خواهد زد و بار دیگر فریاد پیروزی ملت بصیر ایران اسلامی، امید معاندین و منافقین را به یأس تبدیل خواهد کرد.

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات خصمانه دشمنان را برهم خواهد زد

یعقوب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه نقطه عطف تاریخ معاصر ایران بود که دو برهه متفاوت را در جامعه ایران ایجاد کرد.

وی افزود: 22 بهمن نماد وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ملتی است که با ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور خویش کوتاه کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه امروز برنامه و نقشه اصلی دشمنان ایران و انقلاب این است که بین مردم و حکومت فاصله ایجاد کنند لذا باید مردم بسیار هوشیار باشند و در راهپیمایی 22 امسال حضوری چشمگیر داشته باشند چرا که این حضور حتما این فاصله را کم می‌کند و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حس نزدیک بودن مردم و حاکمیت را نشان می‌دهد و دوباره به دنیا نشان می‌دهیم که ما متحد هستیم و در مواقع حساس کنار هم هستیم.

احمدی گفت: جهانیان مخصوصاً سران ظالم، سیاستمداران و تحلیلگران بین‌الملل، چشم به حضور آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی و گرامیداشت روز 22 بهمن ماه دوخته‌اند  لذا بدون شک حضور گسترده در این همایش ملی، محاسبات خصمانه آنان را برهم خواهد زد و بار دیگر فریاد پیروزی ملت بصیر ایران اسلامی، امید معاندین و منافقین را به یأس تبدیل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بدون شک در این برهه حساس، همدلی و همراهی همه آحاد جامعه از ضروریات است و در همین راستا اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان کردستان همصدا با دیگر اقشار جامعه با حضوری هوشیارانه در راهپیمایی۲۲ بهمن‌ماه‌ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش در می‌آورند.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول