اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب کارگزاران در تهران لیست ناقص می‌دهد

مسئول انتخابات حزب کارگزاران سازندگی گفت: تلاش داریم افراد تائید صلاحیت‌شده اصلاح‌طلب را که قرابت بیشتری با مبانی حزب دارند در لیست بگذاریم و لیست انتخاباتی اگرچه ناقص در تهران ارائه دهیم.

حزب کارگزاران در تهران لیست ناقص می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، بعد از اعلام رسمی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، احزاب اصلاح‌طلب برای حمایت از نامزدهای تایید صلاحیت شده خود وارد گفت‌و‌گوهای دو جانبه و چند جانبه شده‌اند و ائتلافی نیز در این خصوص شکل گرفته است.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دیشب طی جلسه‌ای که صورت دادبه احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست انتخاباتی مجوز داده است و خبرها نیز حکایت از این داشت که بیش از 10 حزب اصلاح‌طلب در این جلسه برای ائتلاف با همدیگر اعلام آمادگی کرده‌اند.

یدالله طاهرنژاد مسئول انتخابات حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس نیز از تلاش‌های این حزب سیاسی برای بستن لیست انتخاباتی حزب متبوع خود خبر داد و اظهار داشت: ما در حال بررسی نامزدهای تائید صلاحیت شده اصلاح‌طلب هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تمامی افراد لیست حزب کارگزاران از نامزدهای تائید صلاحیت شده این حزب هستند، گفت: خیر، از حزب ما که شمار زیادی تائید صلاحیت نشدند بلکه تلاش داریم افراد تائید صلاحیت شده اصلاح‌طلب را که قرابت بیشتری با مبانی حزب کارگزاران دارند را در لیست انتخاباتی بگذاریم و لیست انتخاباتی ولو ناقص در تهران ارائه دهیم.

طاهرنژاد در پاسخ به این پرسش که یعنی احتمال دارد لیست انتخاباتی حزب کارگزاران برای تهران ناقص باشد، تصریح کرد: بله چون ما که اینقدر نامزد نداریم.

مسئول انتخابات حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این پرسش که ایا حزب کارگزاران به ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب می‌پیوندد یا خیر، گفت: نه ما به ائتلاف نمی‌پیوندیم.

به گزارش فارس، حزب کارگزاران از جمله احزاب اصلاح‌طلب است که پس از اتمام دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی با حضور وزرای دولت وی شکل گرفت و هم اکنون غلامحسین کرباسچی شهردار سابق تهران دبیرکلی آن را برعهده دارد.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، حسین مرعشی رئیس دفتر دولت هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از جمله افراد شناخته شده این حزب هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول