اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گلایه «سردار قاسمی» از بی‌ثباتی مدیریتی در خراسان‌جنوبی/ همه مشکلات ناشی از تحریم نیست

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از بی‌ثباتی مدیریتی در خراسان‌جنوبی گلایه کرد و گفت: آن موضوع مشکلات متعددی را در استان به‌وجود آورده است.

گلایه «سردار قاسمی» از بی‌ثباتی مدیریتی در خراسان‌جنوبی/ همه مشکلات ناشی از تحریم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در دیدار با فعالان اقتصادی استان خراسان‌جنوبی، انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز حکومت حضرت مهدی(عج) دانست و اظهار داشت: همانند دوران دفاع مقدس در جنگ تمام عیار اقتصادی و یک جنگ سخت نابرابر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه ساز و کارهای اقتصادی با شرایط جنگ نابرابر اقتصادی هم‌خوانی ندارد، بیان داشت: دشمن به‌دنبال ناامید کردن ملت ایران از ایستادگی است و به همین دلیل علاوه بر تحریم‌ها جنگ روانی را نیز در دستور کار دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی عنوان کرد: هرکجا ملت‌ها شکست خورده‌اند از جنگ روانی بوده است بنابراین نباید سنگرها را خالی کنیم زیرا اکنون جنگ روانی دشمن از حقیقت آن بیشتر است و ما قطعا به قله می‌رسیم اما بدون شک موانعی وجود دارد که باید آن را پشت سر بگذاریم.

بی‌تفاوتی؛ مهم‌ترین مشکل موجود در کشور

قاسمی بی‌تفاوتی را مهم‌ترین مشکل موجود در کشور دانست و عنوان کرد: مشکل ما تحریم‌ها نیست بلکه بی‌تفاوتی است، از نظر سرمایه‌ای که در بانک‌های خارجی بلوکه شده بهترین سرمایه را داریم اما تنها درصدی از آن برگشت داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه نباید سنگر جنگ اقتصادی را خالی کنیم چون اگر با استقامت در مسیر حرکت کنیم موفق خواهیم شد، اضافه کرد: اگر نتوانیم در زمینه اقتصادی قوی شویم در حوزه‌های دیگر چون فرهنگ نیز آسیب‌پذیر خواهیم شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اعلام کرد: مبارزه سختی پیش رو داریم اما رهبر انقلاب کم نگذاشته‌اند، ایشان قوی‌شدن را منوط به موضوعات نظامی نمی‌دانند بلکه اعلام می‌کنند بیش از هر چیز باید در عرضه تولید و اقتصاد قوی شویم.

قاسمی با اشاره به مشکلات بخش صادرات و موانع موجود در این مسیر، مطرح کرد: در بحث صادرات برخی مشکلات مانند عدم ناهماهنگی بین دستگاه‌های داخلی و برخی از مسائل چون موانع موجود در افغانستان مطرح است که در این راستا باید تدابیری اندیشیده شود.

گلایه از  سیستم اداری خراسان‌جنوبی

وی از سیستم اداری خراسان‌جنوبی گلایه کرد و افزود: در بسیاری از موارد سیستم اداری در خراسان‌جنوبی در مواجهه با مسائل مردم سخت‌گیرانه عمل می‌کند و همچنین بی‌ثباتی مدیریتی در خراسان‌جنوبی مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از نگاه برخی دولتمردان به سمت غرب به‌شدت گلایه کرد و گفت: نگاه به غرب ما را همواره عقب نگه داشته در حالی که کشورهای شرقی مانند هند، چین و پاکستان در عرصه اقتصادی با ما بیشتر همکاری می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در حوزه اقتصادی موضوعات را به معاون اول خود واگذار کرده در حالی که در یک جنگ اقتصادی فرمانده باید مود مسائل را مدیریت کند، بیان داشت: در حال حاضر ما وارد دفاع اقتصادی نشده‌ایم و برنامه‌ریزی در این خصوص نکرده و اقتصاد ما همچنان رها شده است.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول