اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

عرب: بین ورزشکاران هیچ تفاوتی قائل نمی‌شویم/ ایمیل ما به صربستان لحن خوبی نداشت

سرپرست فدارسیون دوومیدانی گفت: بین ورزشکاران هیچ تفاوتی برای ما وجود ندارد و همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم.

عرب: بین ورزشکاران هیچ تفاوتی قائل نمی‌شویم/ ایمیل ما به صربستان لحن خوبی نداشت

به گزارش خبرنگار وزشی خبرگزاری فارس، ایرج عرب در نشست خبری فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: از روزی که آمدیم، وظایفی که بر عهده ما بود را انجام داده‌ایم. برخی می‌گفتند چرا سرپرست در مورد ورزشکاران المپیکی و آنهایی که شانس کسب سهمیه دارند، تصمیم می‌گیرد و کارش باید برگزاری انتخابات باشد.حالا اگر ورزشکاران را رها می‌کردیم، آن وقت می‌گفتند چرا به آنها توجهی نمی‌کنید. 

وی ادامه داد: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات انجام شده و وزارت ورزش در حال پیگیری تأیید صلاحیت‌ها است. ما منتظریم که زمان انتخابات را اعلام کنند تا آن را برگزار کنیم.

سرپرست فدارسیون دوومیدانی در مورد شرایط ورزشکاران گفت:‌ حدادی و تفتیان که سهمیه را کسب کردند در حال حاضر زیر نظر مربیان خود در اردوهای داخلی و خارجی هستند. ورزشکاران دیگر هم که شانس کسب سهمیه دارند در مورد آنها برنامه‌ریزی صورت گرفته، به عنوان مثال شیری و رسولی در بلاروس  حضور دارند و پیرجهان هم در کیش تمرین می‌کند. مهردلان هم طبق نظر مربی‌اش در مشهد مشغول آماده‌سازی است. 

وی عنوان کرد: در دستور کار داریم که ساماندهی را در مجموعه آفتاب انقلاب انجام دهیم تا شرایط بهتری پیدا کند. همچنین در این مدت جلساتی را هم با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشته و گزارش کار به آنها داده‌ایم. 

وی در مورد وضعیت فرزانه فصیحی عنوان کرد: در فدارسیون هیچ تفاوتی بین ورزشکاران وجود ندارد و در مورد او هم منتظر تأیید آزمایش دوپینگ هستیم تا رکوردش ثبت شود. ما یک سازمان رسمی هستیم و باید خیلی از جوانب را بسنجیم البته چون او تنها بانوی شانس کسب سهمیه است، حمایت ویژه‌تری هم می‌کنیم. 

 

به گزارش فارس، حسین شایان سخنگوی سازمان تیم‌های ملی هم در این نشست در مورد سبک رکوردهای ورزشکاران گفت:‌ ما سه دسته مسابقه داریم دسته اول مسابقات زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی، دسته دوم رقابت‌هایی که زیر نظر فدراسیون مربوطه انجام می‌شود و دسته سوم تورنمنت‌های بین‌المللی هستند. در مورد دسته اول و دوم هر رکوردی کسب شود به ثبت می‌رسد اما در مورد دسته سوم باید استعلام‌هایی در مورد شرایط مسابقه و آزمایش دوپینگ صورت بگیرد که در مورد فرزانه فصیحی هم همین اتفاق افتاده است. 

وی ادامه داد: قرار است برنامه‌ فصیحی گرفته شده و برای او اردوی آماده‌سازی در نظر بگیریم.

وی در مورد اینکه چرا با مربی که دو، سه ورزشکارش دوپینگی شده‌اند، کار می کنید، گفت: فردی که می‌گویید از نظر ستاد ملی دوپینگ هیچ مشکلی برای عقد قرارداد ندارد و آزاد است و از سوی دیگر شرایط مانند سابق نیست که ورزشکار بتواند به راحتی دوپینگ کند چون کنترل‌ها خیلی بیشتر از قبل شده است. 

در ادامه ایرج عرب در مورد اینکه گفته می‌شود شما ایمیلی را به فدراسیون صربستان ارسال کردید که رکورد فصیحی ابطال شود، گفت: اصلاً چنین چیزی نبوده است. ایمیل اول ما در مورد استعلام رکورد وی یک مقدار لحن خوبی نداشت و یک ایمیل دیگر با شرایط بهتر به فدراسیون صربستان ارسال کردیم آنها هم بدون هیچ سوء تفاهمی جواب دادند و حساسیت ما را منطقی دانستند.

عرب در مورد اینکه گفته می‌شود برخی در داخل فدراسیون به دلیل اینکه همسر فصیحی کارمند کیهانی بوده و به همین دلیل با او مشکل دارند، گفت: به هیچ کس اجازه نمی دهیم مسائل شخصی را وارد مسائل کاری کند و اگر متوجه این موضوع شوم، به شدت با فرد خاطی برخورد خواهم کرد. این را مطمئن باشید که در مجموعه مدیریتی فدراسیون هیچ مشکلی با ورزشکاران وجود ندارد و ما آنها را حمایت می‌کنیم.

 انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول