اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گلبانگ تکبیر در شب ۲۲ بهمن/ آسمان ۱۱ نقطه خراسان‌جنوبی نورباران می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با شب 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گلبانگ الله اکبر همراه با دیگر نقاط کشور در بیرجند طنین‌انداز می‌شود.

گلبانگ تکبیر در شب ۲۲ بهمن/ آسمان ۱۱ نقطه خراسان‌جنوبی نورباران می‌شود

حجت‌الاسلام احمد ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه انقلاب اسلامی تجلی آرمان‌خواهی و برابری است، اظهار داشت: این انقلاب در طول 41 سال گذشته مایه امید برای دوستان و دلسردی دشمنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال از لحاظ حضور مردم، بحث انتخابات و شهادت حاج قاسم سلیمانی از اهمیت زیادی برخوردار است، مطرح کرد: ۲۲ بهمن سال جاری با چهلمین روز شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی» مقارن است و این آیین با حضور اقشار مختلف مردم، باشکوه و عظمت برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی دهه فجر بهترین فرصت برای تببین آرمان‌های حضرت امام (ره) و تجدید میثاق با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی باید آرمان‌‌ها، فلسفه‌‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به‌‌درستی برای جامعه تبیین کنند.

ملایی از طنین‌انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن در استان خبر داد و گفت:  امشب نوای الله اکبر در شامگاه 21 بهمن به یاد تکبیرهای بهمن 1357 در دو هزار و 100 مسجد و بام‌های منازل استان طنین‌انداز می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم رأس ساعت 21 همزمان و هم‌صدا با ملت سرافراز و آزاده ایران اسلامی پخش می‌شود تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل، با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و ندای وحدت و همدلی خود را به گوش جهانیان برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی همچنین از نورباران آسمان 11 نقطه استان همزمان با شب 22 بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ‏ گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در مرکز استان ساعت ۱۹:۳۰ در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول