اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مصرف گاز در کردستان رکورد زد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با توجه به بارش سراسری برف در استان و برودت هوا مصرف گاز طبیعی در استان کردستان به رقم بی‌سابقه 15 میلیون و 393 هزار مترکعب رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

مصرف گاز در کردستان رکورد زد

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به بارش برف در استان و برودت هوا روز یکشنبه 20 بهمن ماه سال 1398 مصرف گاز هم در بخش خانگی و صنعتی و هم در بخش نیروگاه سیکل ترکیبی رکورد زد و به رقم بی سابقه بالای 15 میلیون مترمکعب رسید.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته میزان مصرف گاز در استان کردستان جمعا 15 میلیون و 393 هزار و 665 مترمکعب بود که از این میزان 11 میلیون و 476 هزار و 964 مترمکعب آن مربوط به بخش خانگی و صنعتی و 3 میلیون و 916 هزار و 701 مترمکعب نیز مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی کردستان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تاکید کرد: این میزان مصرف گاز در کل دوران احداث شرکت گاز در استان کردستان بی‌سابقه بوده است و چنین میزان مصرفی را تا امروز تجربه نکرده بودیم.

وی بر لزوم توجه به صرفه‌جویی در مصرف گاز تاکید کرد و گفت:‌ لازم است مشترکان گاز طبیعی از گرم کردن محیط‌هایی که استفاده نمی‌کنند، بپرهیزند و دمای رفاه را ۱۸ تا ۲۲ درجه نگه دارند تا بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی نیز با جریانی ایمن و پایدار، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول