اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تلاش تیم بعثت کرمانشاه برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال/ تصمیمی برای تغییر کادرفنی نداریم

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: اگر در چند بازی آینده موفق ظاهر شویم، می‌توانیم جایگاه خود را در جدول لیگ دسته دوم فوتبال ارتقا ببخشیم و تا اواسط جدول صعود کنیم.

تلاش تیم بعثت کرمانشاه برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال/ تصمیمی برای تغییر کادرفنی نداریم

کیومرث لرستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر تیم بعثت به علت بدشناسی نمی‌توانست از موقعیت خود استفاده کند و در ساده‌ترین شکل ممکن از تیم ممکن گل دریافت می‌کرد و به همین دلیل نیازمند یک پیروزی بودیم تا از زیر این فشار روانی خارج شده و برای بازی‌های آینده تلاش کنیم.

وی ادامه داد: : با توجه به تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم توانستیم تیم فوتبال شهرداری بم را در روز گذشته شکست بدهیم و این موفقیت زمینه‌ساز کسب نتیجه در بازی‌های آتی تیم خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه تصریح کرد: به هیچ وجه نمی‌توان عدم نتیجه‌گیری تیم در بازی‌های گذشته را نشأت گرفته از کم تجربگی بازیکنان تیم تلقی کرد، چرا که بازیکنان باتجربه و خوب ما در برخی موقعیت‌ها، موقعیت‌های صد‌در‌صد را تبدیل به گل نمی‌کردند از طرفی نمی‌توان این بار روانی را مربوط به مسایل مالی و یا عدم امکانات دانست چون باشگاه بعثت تمام توان خود را برای تامین امکانات رفاهی و تمرینی برای تیم به کار برده است و در حد توان درصدی از قرارداد بازیکنان تیم را نیز پرداخت کرده است.

وی با اشاره به بازی‌های پیش روی تیم بعثت، یادآور شد: در جدول گروه ب لیگ دسته دو فوتبال کشور پس از بازی‌های هفته هجدهم مشاهده می‌شود تنها هشت امتیاز مابین تیم انتهای جدول و تیم سوم جدول وجود دارد به همین دلیل اگر تیم ما در چند بازی آینده موفق ظاهر شود می‌تواند جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشد و تا اواسط جدول صعود کند.

لرستانی در پاسخ به این سؤال که آیا مدیریت تیم قصد تغییر در کادر فنی تیم را داشته یا دارد؛ گفت: پوریا درکه همچنان به عنوان سرمربی تیم به فعالیت خود ادامه می‌دهد و هیچ تصمیمی برای تغییر در دستور کار نیست؛ در هفته‌های گذشته و پس از بازی بوکان نیز پس از آنکه سرمربی تیم به شدت مریض شد؛ تنها به علت بیماری وی سعی کردیم از مربی دیگری استفاده کنیم اما با توجه به هماهنگی ساختار تیم با درکه پس از یک بازی او به ترکیب تیم اضافه شد.

وی ادامه داد: در هفته آینده و در قابل هفته دهم، میزبان تیم شهرداری بابلسر هستیم و پس از آن دو هفته پیاپی در شهر کرمانشاه میزبان خواهیم بود در صورت تلاش بازیکنان و حمایت هواداران تیم می‌توانیم پس از این سه هفته امتیازهای خوبی را کسب کنیم و جایگاه خود را ارتقا ببخشیم.

لرستانی با دعوت همکاری از تمامی منتقدان تیم، گفت: خیلی از منتقدان تیم صددرصد بومی بعثت در مباحث مختلف اعلام‌نظر می‌کنند اما زمانی که از آن‌ها دعوت می‌کنیم که به این تیم کمک کنند سریعا کنار می‌کشند؛ باید توجه داشت که تیم بعثت متشکل از بازیکنان و مربیان بومی استان کرمانشاه در راستای ارتقای فوتبال استان گام برمی‌دارد و هر کسی در هر پست و مقامی باید برای موفقیت این تیم کمک کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول