اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند باید از مسیرهای راهپیمایی در شهرهای استان مطلع شوند و از صبح از تردد در تمام کوچه‌ها و میدان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی پرهیز کنند.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مازندران

مهدی باقری درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت راهپیمایی 22 بهمن در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 22 بهمن ماه اعمال خواهد شد.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد دارند باید از مسیرهای راهپیمایی در شهرهای استان مطلع شوند و از صبح از تردد در تمام کوچه‌ها و میدان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی‌کنندگان اعمال می‌شود، گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه در سطح شهرهای استان مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح معابر عمومی و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در میادین و خیابان‌های شهر، اضافه کرد: در سطح شهرستان ساری مسیر راهپیمایی از «میدان ساعت ، خیابان جمهوری، چهار راه شهر آشوب ، خیابان فردوسی ، بلوار آزادی به مقصد میدان امام » برگزار می‌شود.

باقری ادامه داد: فردا محدودیت تردد در مسیرهای میدان شهدا، سه راه کشاورز، خیابان شیخ طبرسی، خیابان خاقانی، خیابان امیرمازندرانی، تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا، خیابان جام جم،میدان شهید قاسمی خیابان ورزش به فردوسی، خیابان‌های نهضت، بعثت و رفاه به سمت بلوار آزادی  و تمامی کوچه ها و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان آزادی اعمال می‌شود.

باقری یادآور شد: رانندگانی که که قصد تردد در مسیر کیاسر را دارند از کمربندی سلیم بهرامی و بلوار کشاورز تردد کرده و همچنین شهروندانی که قصد تردد در مسیر شمالی را دارند از بلوار روح الله تردد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست پلیس از تمامی شهروندان این است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول