اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی آینده آنان را بیمه می‌کند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز از برگزاری مسابقه حفظ هشت سوره قرآن کریم بین کودکان مهدکودک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: قرآن راهنمای همه انسان‌ها است و آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی آینده آنان را بیمه می‌کند.

آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی آینده آنان را بیمه می‌کند

رضا زارع در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز با اعلام این خبر افزود: در این مسابقه که با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در مهد ستارگان برگزار شد، خردسالان تلاش کردند 8 سوره از جزء 30 قرآن را حفظ کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز بیان کرد: این مسابقه بین خردسالان 22 مهدکودک و با حضور 51 شرکت‌کننده در رده‌های سنی سه تا چهار سال، چهار تا پنج سال و پنج تا شش سال برگزار گردید.

وی هم‌چنین عنوان کرد: جریان انقلاب اسلامی از قرآن و آموزه‌های دینی و سیره انبیاء الهی الهام گرفته است و لازم است کودکان این سرزمین با این آموزه‌ها آشنا شوند.

زارع افزود: قرآن راهنمای همه انسان‌ها است و آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی آینده آنان را بیمه می‌کند.

گفتنی است؛ از هر رده سنی چند خردسال به‌عنوان حافظ برتر معرفی شدند اما به تمام کودکان شرکت‌کننده در این مسابقه معنوی به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول