اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رونمایی از نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس مهریز+ تصاویر

مسؤول برگزاری این نمایشگاه گفت: علاقه مندان می توانند تا پایان هفته از این نمایشگاه، موزه دفاع مقدس و کتابخانه تخصصی شهدا در سالن شهدای سپاه سابق مهریز بازدید کنند.

رونمایی از نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس مهریز+ تصاویر

کمال میری درگفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به رونمایی از این نمایشگاه در دهه فجر توسط جمعی از مسئولین شهرستان گفت: به همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان مهریز، تعداد 100 اثر از تصاویر آرشیوی سپاه از حال و هوای شهر مهریز در روزهای منتهی به انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 و دوران جنگ تحمیلی تا اوایل دهه هفتاد در این نمایشگاه گردآوری شده است.

مسؤول نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس مهریز با بیان این که برخی از این تصاویر برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می گیرد افزود: تصویر اعلامیه های امام خمینی که قبل از انقلاب توسط افراد خاصی در مهریز به دست مردم می رسید و عکس های مربوط به شخصیت های مشهور کشور از جمله مقام معظم رهبری که اوایل انقلاب به مهریز سفر کرده اند از جمله این تصاویر است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت وقایع زمان انقلاب و مجموعه ای از تصاویر ارزشمند و قدیمی شهر مهریز؛ همچنین روزنامه های سال های 58 تا 62 می تواند فرصت مطالعاتی خوبی برای علاقه‌مندان ایجاد کند.

عکاسان این تصاویر علاوه بر ثبت تصاویر پیروزی انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی سندی تاریخی را ایجاد کرده اند و با خلق آثاری جذاب، برخی از آن ها نیز جوایز معتبر بین المللی را کسب کرده اند.

گفتنی است؛ کتاب خانه تخصصی شهدا و موزه دفاع مقدس در کنار این نمایشگاه جذابیت خاصی را برای بازدید کنندگان به همراه دارد. علاقه مندان می توانند تا پایان هفته جاری صبح ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول