اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

دعوت بنیاد فرهنگی روایت فتح از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

بنیاد فرهنگی روایت فتح با انتشار بیانیه ای به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت بنیاد فرهنگی روایت فتح از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس، این بنیاد فرهنگی با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن؛ بیانیه ذیل را منتشر کرد:

 بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اندیشه ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند.

اینک که 41 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود؛ مردم عزیز ما که همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی خوبی که دارند زمانی که دشمن برهنه و بی نقاب تر در صحنه حضور دارد و زبان به تهدید و عربده کشی باز می کند، میتوانند با صفوف فشرده وحدت خود را به نمایش گذارند.

بنیاد فرهنگی روایت فتح این مناسبت را گرامی دانسته و به نوبه خود از مردم همیشه در صحنه دعوت به عمل آورده تا با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره ای با آرمان های امام راحل(ره) انجام دهد.

غرفه های  بنیاد فرهنگی روایت فتح در طول مدت زمان راهپیمایی 22 بهمن در خیابان انقلاب، بعد از تقاطع وصال، جنب سینما سپیده مستقر بوده و پذیرای شرکت کنندگان در این راهپیمایی خواهد بود.

نجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن اعلام حضور در این راهپیمایی با تئاتر رول انقلاب و دفاع مقدس از مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

**دعوت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برای حضور در جشنواره فیلم فجر

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن اعلام حضور در این راهپیمایی با تئاتر رول انقلاب و دفاع مقدس از مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور این انجمن در راهپیمایی دهه فجر با غرفه فرهنگی و اجرای 8 تئاتر با موضوع سردار آسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در مکان خیابان انقلاب، بعد از تقاطع وصال، جنب سینما سپیده اعلام میدارد.

در ادامه این بیانیه از مردم شریف ایران برای شرکت هرچه پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول