اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب کارگاه غیر مجاز تولید مواد شوینده در نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: یک کارگاه غیر مجاز تولیدکننده مایع دستشویی و ظرفشویی در نهاوند پلمب شد.

پلمب کارگاه غیر مجاز تولید مواد شوینده در نهاوند

مومنعلی دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یک کارگاه غیر مجاز تولیدکننده مایع دستشویی و ظرفشویی در شهرستان نهاوند شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: این کارگاه که به صورت غیر مجاز اقدام به تولید مواد شوینده غیر بهداشتی می‌کرد در بازجویی بازرسان نظارت بر مواد غذایی و آرایشی شبکه بهداشت و اماکن نیروی انتظامی شناسایی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اضافه کرد: این کارگاه برای تولید مایع دستشویی و ظرفشویی از مواد اولیه کاملا غیر بهداشتی، شیمیایی و غیر استاندارد استفاده می‌کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاه علاوه بر غیر بهداشتی بودن فاقد هرگونه مجوز فعالیت از اداره استاندارد، صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی بود گفت: در این کارگاه ۱۳۲ گالن ۱۰ کیلوگرمی مواد شوینده، سه بشکه ۱۶۰ کیلوگرمی محلول پاکسان، دو بشکه ۲۰۰ گرمی اسیدسولفوریک، چهار گالن اسانس و نمک صنعتی که همگی غیر مجاز و غیر بهداشتی بودند کشف شد.

دارابی افزود: در این بازدید به دستور مقام قضایی مواد اولیه موجود در کارگاه توقیف و فرد متخلف به دادگاه معرفی شد.

نجات زن باردار گرفتار در برف در نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان در ادامه گفت: زن باردار ساکن یکی از روستاهای نهاوند که در برف گرفتار شده بود توسط فوریت‌های پزشکی نجات داده شد.

وی افزود: صبح روز دوشنبه به دنبال بارش برف در یکی از روستاهای بخش خزل به نام دارسیبه به علت برف سنگین و بسته شدن راه روستایی مادر باردار محبوس در روستا مانده بود.

دارابی افزود: با توجه به اینکه مادر باردار باید برای زایمان به بیمارستان منتقل شود و جاده روستا نیز بسته شده بود لذا با توجه به اضطراری بودن حال مادر فوریت‌های پزشکی به روستا مراجعه و وی را به بیمارستان آیت الاه علیمرادیان منتقل کرد.

وی گفت: پس از انتقال این مادر به بیمارستان عمل زایمان وی با موفقیت انجام شد و در حال حاضر مادر و بچه در سلامت کامل هستند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول