اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آمده‌ایم گل‌های قلبمان را بر سنگفرش خیابان‌ها بچینیم/جای سردار دل‌ها خالی

امروزهمه آمده‌ایم تا گل‌های قلبمان را بر سنگفرش خیابان‌ها بچینیم و بگوئیم «زخمی عشقی وطنم» صدایت می‌زنیم و همیشه کنارت می‌مانیم.

آمده‌ایم گل‌های قلبمان را بر سنگفرش خیابان‌ها بچینیم/جای سردار دل‌ها خالی

خبرگزاری فارس تبریز_ معصومه درخشان: امروز بیست و دومین روز از فجر پیروزی است و ما گام به گام چهل منزل به منزل آمدیم، سایه به سایه و دوش به دوش با همدیگر قدم بر داشتیم تا بار دیگر حماسه بیافرینیم و از عشق و ایمان لبریز شویم. همه آمده‌ایم تا گل‌های قلبمان را بر سنگفرش خیابان‌ها بچینیم.

جای سردار دل‌ها خالی

امروز در جشن انقلاب ما جای سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی خالیست، اما روح بلند او حاضر و ناظر جشن تولد انقلاب است. سردار دل‌ها امروز به یاد دلاوری‌ها، رشادت‌ها و پاکبازی‌هایت آمده‌ایم تا بگوئیم همیشه در قلب ما جا داری. همیشه به احترامت قیام می‌کنیم و خون تو در بستر زمان می‌جوشد.

امروز چهل روز از نبودنت می‌گذرد، چهل روز است بال در بال ملائک آسمانی شدی و حالا روح نورانی تو شاهد و نظاره‌گر است که ما پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم.

سردار دل‌ها ،امروز شاعرانه‌هایمان را برای جشن تولد انقلاب هدیه آورده‌ایم، به نیابت از تمام شهدایی آمده‌ایم که علیه رژیم ستمشاهی پهلوی قیام کردند. به لاله‌های سرو قامت و خونین‌بال این سرزمین که برای شهادت و مبارزه آغوش گشوده بودند، می‌گوئیم در فجر آزادی جای همه شهدا خالیست.

برای پاسداشت امنیت و اقتدارمان آمده‌ایم

امروز در فجر پیروزی  برای پاسداشت امنیت و اقتدار این سرزمین آمده‌ایم، امنیت و اقتداری که 40 سال است سربازان بدون مرز این آب و خاک برایمان به ارمغان آوردند.

فوج فوج آمده‌ایم تا ندای عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی  تک به تک  پدران و برادران شهیدمان را در فراسوی زمان به گوش جهانیان برسانیم و حضور ما در صحنه انقلاب برگ سترگی از دفتر تاریخ است تا در جغرافیای جهان به فراموشی سپرده نشود. 

امروز پرچم خوش‌رنگ ایرانمان را که به یاد و نام هر شهید میهن اسلامی افراشته شده است بر فراز قله، سبکبال و مطمئن به دست می‌گیریم و تا ابدیت تاریخ می‌گوئیم « ما موجیم که آرامش ما عدم ماست» و رسانه‌های جهان دوربین‌های خود را در برابر سیل عظمت این مردم غیور به جوشش در آمده زوم کنند تا به دنیا ثابت شود که کشتی عظیم انقلاب اسلامی از  طوفان بلاها به سلامت عبور می‌کند.

امروز پرچم سه رنگ زیبای کشورمان را تن پوش فرزندانمان کرده‌ایم تا دنیا ما را دیده و صدای ما را بشنود که چگونه سردار دل‌ها این فرزند خلف ایران اسلامی بر دل‌های ما حکومت می‌کند.

امروز روز ملی ما ایرانیان است، روز شکوه، جلال و عظمت و سربلندی ما، روز استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ما و به نیابت از تمام جوانمردانی آمده‌ایم که سال‌ها برای این مرز و بوم خون‌دل خورده‌اند و پای آرمان‌های آن ایستاده‌اند. ای شکوه پابرجا، ای ایران ما خون سرخ شهیدانت تا همیشه زنده و جاریست.

روز همدلی و همصدایی

همه آمدیم تا در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده و به جنتلمن‌های پشت میز مذاکره که همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، بگوئیم به گفته سردار سربلند اسلام « ما ملت امام حسینیم، ما ملت مقاومتیم نه مذاکره». ما تاوان تحریم‌ها ناجوانمردانه استکبار جهانی را می‌دهیم ولی همچنان مقاوم و استوار در صحنه ایستاده‌ایم.

مقاومت ما اکنون خاری است بر چشم دشمنان و حالا دنیا می‌بیند جبهه بین‌المللی مقاومت تشکیل شده  و خون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی دامن تمام ظالمان عالم را می‌گیرد.

پیوند ملت با رهبر گسستنی نیست

آمده‌ایم به دنیا بگوئیم پیوند ملت با رهبر گسستنی نیست، آنهایی که گمان می‌کنند پیوند ملت با رهبرشان گسستنی است خیال خامی در سر دارند اما  نمی‌دانند که این همه لشگر فقط به عشق رهبر آمده‌اند.

ما برای جاودانه ماندن این انقلاب و شور انقلابی خون‌دل‌ها خورده‌ایم و  اجازه نمی‌دهیم ابهت ایران عزیزمان که همچون گوهری تابان در دنیا می‌درخشد زیر سوال برود. پدران و مادران ما در این سال‌ها پرچم سه رنگ کشور عزیزمان را تن‌پوش ما کرده‌اند تا ما نیز به عشق وطن و به عشق جاودانگی و عزت آن دفاع از این آب و خاک را در دل‌ها و رگ‌های خود به یادگار داشته باشیم.

اگر دیروز شعارهای پدران و مادرانمان رنگ و بوی انقلاب داشت، این روزها شعارهایمان رنگ و بوی استکبارستیزی دارد. ما برای همیشه تاریخ جاودان می‌مانیم، تکبیرهای این ملت ندای حق‌طلبی است و ما با این تکبیرها و مقاومت‌ها انقلاب اسلامی خود را به سراسر جهان صادر می‌کنیم.

 

 

خیابان‌ها آذین‌بندی شده‌اند

امروز کوچه‌ها و خیابان‌ها آذین بسته شده‌اند برای خوشحالی یک جشن ملی، حتی زمین که حریری از برف سپید بر تن کرده مردم همچنان در وسط میدان هستند، هر کجا که چشم می‌گردانی جوانان امروز در کنار جوانان انقلابی دیروز پابه پای هم و شانه به شانه همدیگر آمده‌اند تا سیل خروشان انقلاب همچنان تداوم داشته باشد.

امروز به پاسداشت دستاوردهای انقلابمان که برای ما به ارمغان آورده است آمده‌ایم تا به دنیا بگوئیم ما روی پای خودمان ایستاده‌ایم، قدرتمندتر از همیشه، با اقتدار و باامنیت، با صلابت و بدون وابستگی به هیچ کشوری و حالا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با صدای رساتر از قبل فریاد می‌زنیم.

امروز فوج فوج جمعیت با دل‌هایی که از عطر ایمان سرشار و با دست‌هایی که بوی ربنا می‌دهد آمده‌اند صدا در صدا پیچیده است، دست در دست هم  به مهر و هم‌پیمان شدند برای وفاداری با آرمان‌های انقلاب.

اقتدا به مردی از تبار آفتاب

حالا به ولایت‌ مردی از تبار آفتاب اقتدا کرده‌ایم که دلش از نور ایمان سرشار است، می‌خواهیم به دنیا بگوئیم امتداد نگاه‌های سیل خروشان این ملت و جمعیت به ظهور حضرت حجت (عج)گره می‌خورد در زمستانی‌ترین روزی که بوی بهار می‌دهد.

اینجا ایران است، به وقت همدلی، همصدایی و وحدت تمام ایرانیان که دل در گرو محبت این آب و خاک دارند تا درخت تناور انقلاب را تنومند کرده و با دل‌هایی لبریز از آرامش بذرهای امید را در جامعه پراکنده سازند.

ما در همه ادوار تاریخ با هم تکرار می‌کنیم«زخمی عشقی وطنم، باید صدایت بزنم، باید کنارت بمانم، شعری  و شوری وطنم، وقتی صدای تو منم باید که از تو بخوانم».

انتهای پیام/60020/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول