اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دعوت از کاندیداها برای پیوستن به پویش مبارزه با فساد

دبیر اجرایی دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری با دعوت از تمام کاندیداهای مجلس در استان برای پیوستن به پویش مبارزه با فساد، گفت: داوطلبان با امضای این تعهدنامه حسن نیت خود برای شفافیت و مبارزه با فساد را نشان می‌دهند.

دعوت از کاندیداها برای پیوستن به پویش مبارزه با فساد

احمد شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به نقش مجلس در موضوع مبارزه با فساد، گفت: مجلسی می‌تواند داعیه‌دار مبارزه با فساد باشد که هیچگونه شائبه فسادی در خود مجلس وجود نداشته باشد.

دبیر اجرایی دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیده‌بان شفافیت و عدالت در راستای تلاش به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت مجلس در مسیر مبارزه با فساد و کاهش احتمال فساد ساکنان دوره یازدهم بهارستان با راه اندازی "پویش مجلس شفاف و ضد فساد" تعهدنامه ده ماده‌ای نامزدهای انتخابات مجلس را تدوین و منتشر نموده است.

وی با دعوت از تمام کاندیداهای مجلس در استان برای پیوستن به این پویش ادامه داد: داوطلبان با امضای این تعهدنامه حسن نیت خود برای شفافیت و مبارزه با فساد را نشان می‌دهند و بدیهی است اسامی امضاکنندگان این تعهد نامه ضد فساد به اطلاع عموم خواهد رسید.

شیرانی در پایان تاکید کرد: داوطلبان محترم می‌توانند با تماس با شماره 09133814306 هماهنگی لازم جهت حضور در دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در  شهرکرد و امضا تعهدنامه مذکور را به عمل آورند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول