اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برف و سرما هم مانع راهپیمایی با شکوه زنجانی‌ها نشد+ فیلم و عکس

مردم زنجان با وجود برف و سرما با حضور با شکوه خود در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن بار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

برف و سرما هم مانع راهپیمایی با شکوه زنجانی‌ها نشد+ فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مردم زنجان با وجود برف و سرما با حضور با شکوه خود در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن بار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

راهپیمایی مردم زنجان در جای جای این استان که از ساعت 10 آغاز شده است، با حضور با شکوه مردم در حال شکل‌گیری است.

اقشار مختلف مرم زنجان که از ساعت‌ها قبل برای حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده‌ بودند با حضور در خیابان امام این شهر بار دیگر بر ایستادگی خود و ادامه مسیر انقلاب اعلام کردند.

مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی، عکس‌هایی از سردار سلیمانی و پلاکاردهایی در محکومیت ترور سردار دل‌ها عشق و ارادت خود را به میهن اسلامی و خادمان کشور اعلام کردند.

مردم استان در جای جای این خطه همیشه در ابهر، قیدار، خرم‌دره، سلطانیه، زرین‌آباد، آب‌بر، ماهنشان، حلب، درام، گرماب، صائین‌قلعه، هیدج، گیلوان و... بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از انقلاب شکوهمند اسلامی اعلام کردند.

                                          راهپیمایی 22 بهمن روستای قلعه حسینیه در شهرستان «خرم‌دره»زنجان

با وجود بارش برف و مسدود بودن بسیاری از معابر شهری و روستایی مردم با حضور در خیابان‌ها و معابر بار دیگر بر ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب و حمایت از آن اعلام کردند.

در بسیاری از نقاط روستایی استان نیز مردم با حضور در محلات و میادین ضمن حضور در جشن پیروزی انقلاب، سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

تصاویر دریافتی از جای جای استان زنجان نشان می‌دهد که خباثت‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن و آمریکای جنایتکار بیش از پیش موجب وحدت و یکپارچگی مردم شده است.

مردم در چهل یک و مین سالگرد انقلاب اسلامی از اقشار مختلف کارگر و کارمند، دانشجو و دانش‌آموز، شهری و روستایی آمده‌اند تا اعلام کنند با وجود برخی مشکلات اقتصادی مردم هرگز دست از پشتیبانی انقلاب برنداشته و نخواهند داشت.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول