اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

همراهی دهه نودی‌ها با انقلاب + تصاویر

مردم مازندران در کنار همه مردم ایران یکبار دیگر حضور حماسی به نمایش گذاشتند و نشان دادند که پای انقلاب‌شان هستند که در این میان حضور دهه نودی‌ها برجسته بود.

همراهی دهه نودی‌ها با انقلاب + تصاویر

خبرگزاری فارس مازندران| ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت دشمنان از هر راهی وارد شدند و هر دسیسه‌ای به‌کار بردند ولی هر بار با هوشیاری و وحدت مردم و از همه توجه مردم به اصل ولایت فقیه تمامی نقشه‌ها و توطئه‌هایشان تقش برآب شد.

جوانان نسل‌ اول انقلاب دیگر چهار دهه از حضوری را تجربه کردند که هر روز برای آنها آغازی بر یک پایان بوده است اما در راهپیمایی 22 بهمن 98 در زیربارانی که به طور حتم بارش آن رحمتی است، کودکانی را می‌بینیم که از آنها به عنوان دهه نودی‌های یاد می‌شود که خیلی از اتفاقاتی را که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های آنها تجربه کردند، ندیدند اما آنها نیز آمده بودند با شانه‌های  که پرچم را به دوش می‌کشیدند.

 

آنها خیلی زودتر از همه فهمیدند که آنها نماد ایستادگی هستند.

 جوانه‌های انقلاب با لبان خندان راهی که شهید سلیمانی برای آنها ترسیم کرده بود ادامه می‌دهند آنها می‌گویند ما قهرمان‌مان را دوست داریم و برای اثبات آن گام بر می‌داریم گامی استوار

شانه‌های کوچک و دستان کوچکی که پرچم سه رنگ  را به همراه دارد نمادی است از حضوری که باید دشمنان از آن بترسند و دوستان را امیدوار کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول