اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

مردم بردخون بازهم بپاخاستند

دهه فجر یادآور به ثمرنشستن خواسته‌ها و مطالبات عمومی و به‌حق مردم در بهمن 57 بود.

مردم بردخون بازهم بپاخاستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، امروز مردم شهر بردخون و روستاهای بخش با همه توان آمدند، اقشار مختلف، مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان، کارمند و کارگر، فرهنگی و دانش آموز، کشاورز و صیاد، دانشجو و روحانی، مسؤول و همه  از ساعات اولیه صبح با پای پیاده خود را به محل تجمع رساندند.

راهپیمایان بردخونی در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی، شعارنوشته‌ها، پوستر و تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند حرکت خود را از مسجد امام زین العابدین(ع) آغاز کردند و پس از پیمودن خیابان‌ها و معابر شهر و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده در بوستان شهدای گمنام تجمع کردند.

پس از اجرای چند برنامه، بخشدار بردخون با تقدیر از حضور باشکوه مردم انقلابی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور به ثمرنشستن خواسته‌ها و مطالبات عمومی و بحق مردم در بهمن 57 بود.

علی اخلاقی افزود: 41 سال از خواست مردم برای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی گذشته اما آرمان ملت ما همچنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: ما استقلال را به آسانی کسب نکرده‌ایم و به سادگی آن را از دست نخواهیم داد و هرگز نخواهیم گذاشت هیچ قدرتی در برابر اراده ملی ملت بزرگ ایران بایستد.

اخلاقی ادامه داد: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و همان گونه که در سال 57 بدون نگاه حزبی و جناحی یکپارچه قیام کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند امروز نیز با اتحاد و همبستگی تمام در راستای پاسداری از انقلاب و منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

بخشدار بردخون ابراز داشت: انتخابات یکی از نعمت‌های بزرگ است و اگر انتخابات و صف‌های طولانی آن نبود، دشمن می‌توانستند توطئه‌های مختلفی بر ضد کشور ما طراحی کند.

وی تصریح کرد: همه مردم در دوم اسفند بار دیگر با حضوری پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند تا انقلاب اسلامی و ایران حفظ شود.

نماینده عالی دولت در بخش بردخون گفت: در دهه فجر پروژه‌های زیادی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در زمینه‌های عمران روستایی و شهری، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر، پارک و فضای سبز، سالن چندمنظوره و همایش، طرح هادی، آبرسانی و اقتصادی در بخش بردخون افتتاح یا آغاز شد.

اخلاقی با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه سیاستمداری استراتژیست و فردی توانمد در مذاکرات سیاسی با همه احزاب، گروه‌ها و مقامات بلندپایه منطقه‌ای و جهانی بود.

مسؤول کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر بخش بردخون نیز گفت: در ایام دهه فجر دانش آموزان و فرهنگیان نقش مؤثری در بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی داشتند و روزهایی خاطره آفرین را خلق کردند.

ظهیر محمودی افزود: بیش از 90 برنامه در مدارس منطقه برگزار شد و این نشان دهنده مشارکت فعالانه و حضور مؤثر و اخلاقی جامعه دانش آموزی و فرهنگی در انقلاب اسلامی است.

پایان بخش برنامه قرائت قطعنامه راهپیمایی بود که مردم انقلابی بردخون با شعارهای الله اکبر و خامنه‌ای رهبر آن را تأیید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول