اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجتماع بی‌نظیر مردم کرمان در راهپیمایی 22 بهمن +تصاویر

راهپیمایی فجر چهل و یکم انقلاب اسلامی در جای جای استان کرمان جلوه‌ای باشکوه از نظام به نمایش گذاشت.

اجتماع بی‌نظیر مردم کرمان در راهپیمایی 22 بهمن +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم انقلابی رفسنجان امروز از قبل از ساعتی که برای تجمع اعلام شده بود در محل میدان علی‌بن ابیطالب (ع) حاضر شدند تا همنوا با سایر نقاط کشور جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار و آن را به رخ بدخواهان نظام بکشند.

22 بهمن امسال در حالی برگزار می‌شود که عزیزترین سردارمان در بین ما نیست و همین موضوع سبب شد مردم هدفی والا داشته باشند که برای حضور سر از پا نمی‌شناختند و حاضر شدند و با شعارهای ضداستکباری و فریاد بلند الله‌اکبر خود گام‌های استواری برداشتند و مسیر بلوار طالقانی تا میدان سردار شهید سلیمانی را پیمودند و سپس با گوش فرادادن به قطعنامه پایانی این مراسم پای سخنرانی امام جمعه رفسنجان نشستند.

گام دوم انقلاب را محکمتر برخواهیم داشت

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان اظهار داشت:  مردم با حضور خود در خنثی کردن درفتنه‌ها، در تحریم ها و امروز درجنگ اقتصادی نقش محوری و اسایس دارد.

وی بیان کرد: تا زمانی که در جریان‌ها مردم همراه انقلاب باشند انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد، حضور شما در در صحنه‌ها نقش اساسی بر پیروزی انقلاب اسلامی دارد و سیلی محکم حضور مردم ایران به آمریکا در کنار سیلی نظامی و موشکی نظامیان، حضور در راهپیمایی بود و شما با مشتتان به دهان آمریکا زدید که این از آن موشکی که به مقر آمریکا خورد موثرتر است.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: در دوم اسفندماه هم حضور در پای صندوق‌های رای است که بار دیگر مشتی بر دهان دشمنان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: گام اول انقلاب با حضور مردم در کنار امامین انقلاب باصلابت برداشته شد و امروز نوبت گام دوم است که امید است با بهره‌گیری از تجارب گام اول انقلاب و استفاده از دستاوردهای انقلاب، گام دوم را محکمتر برداریم.

مجلس در تراز انقلاب می‌تواند در کنار قوه قضائیه عدالت را اجرا کند

 حسین صابری در جمع راهپیمایان بخش اسماعیلی جیرفت اظهار داشت:  انقلاب اسلامی خدمات زیادی برای مردم انجام داده است، ولی مردم هنوز خیلی مشکل دارند، خیلی از خدمات را انقلاب

انجام داده است و عیب از ما است.

وی گفت: فجر امسال به فجر سلیمانی معروف شد و انقلاب، فراگیر شد و یکی از آرزوهای امام، صدور انقلاب بود که امروز در منطقه و در جبهه مقاومت شاهد آن هستیم.

صابری خاطرنشان کرد: چرا در برخی جاها ضعف داریم؛ چون به حرف شهدا گوش نکردیم و جاهایی کمی سست شدیم و از راه انقلاب خارج شدیم، امام گفتند «نگذارید انقلاب دست نامحرمان بیفتد».

وی عنوان داشت: آمریکا هرجا مبارزان روبه‌روی آن بایستند عقب‌نشینی می‌کند و امروز وظیفه هر انسان آزاده این است که انقلاب به مسیر خود برگردد و مردم باید دشمن را خوب بشناسند؛ امروزدشمن  شماره یک ایران و اسلام آمریکا و اسرائیل است و راه‌های نفوذ دشمن را باید بشناسیم و خودمان را برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن آماده کنیم و این وظیفه با اصلاح ساختار قانون و کشور درست می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: مجلس قوی و در تراز انقلاب است که می‌تواند  کمک قوه قضائیه برای اجرای عدالت باشد و ما به‌دنبال نمایندگان متدین، خداترس و شجاع و عدالت‌محور هستیم و اگر این اتفاق بیفتد مشکلات مردم من کم می‌شود.

راهپیمایی مردم فاریاب

 مردم شهرستان فاریاب در حضوری گسترده از همه اقشار با حضور مسئولان و با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» خواری بودند در چشم دشمنان.

۲۲ بهمن امسال فاریاب با شعار یاد سردار دلها با جمعیتی برگزار شد که این شهرستان کوچک تاکنون به خود  ندیده بود.

ریگانی‌ها امروز در طوفان شدید شن، طوفان به‌پا کردند

امروز مردم همیشه در صحنه شهرستان ریگان علی‌رغم شرایط آب وهوایی شهرستان، حضور باشکوهی در راهپیمایی داشتند.

مردم همیشه در صحنه ریگان در طوفان شدید شن با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

ریگانی‌ها از مسجد ابوالفضل تا مسجد جامع کیلومترها شعار دادند و با حضور باشکوه خود نشان دادند که همیشه ادامه دهنده راه شهدای گرانقد ر و شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی هستند .

مردم شیعه و سنی در کنار یکدیگر پیر و جوان، زن و مرد در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردند. امروز همچنین مردم بخش گنبکی ریگان از ساعات اولیه از روستاهای اطراف از میدان ولیعصر تا میدان بسیج شعارهای کوبنده سردادند.

مردم زرند شور و شعور انقلابی به نمایش گذاشتند

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم انقلابی، ولایتمدار، و همیشه در صحنه شهرستان زرند با خلق حماسه‌ای پرشورتر از گذشته شور و شعور انقلابی خود را در پایبندی به اصول و پایداری در برابر دشمنان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و به جهانیان نشان دادند پس از گذشت ۴۱سال از عمر انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضرند و ضمن تجدید پیمان عاشقانه با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا، به‌ویژه سردار دلها  شهیدحاج قاسم سلیمانی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب که ثمره خون هزاران هزار شهید به خون خفته است پاسداری می‌کنند

موج عظیم راهپیمایان در حالی که پیشاپیش آنان امام جمعه، اعضا شورای تامین ،  جمعی از مسئولان اجرایی،  خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند، در صفوفی منسجم و به هم پیوسته در حالی که پلاکاردهایی از امام راحل، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی در دست داشتند با عبور از خیابان فلسطین و امام خمینی با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا و ده‌ها شعار انقلابی دیگر، عشق و علاقه خود را به کشور عزیزمان در سایه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ابراز داشتند و به جهانیان نشان دادند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند

 حضور گسترده مردم سیرجان در راهپیمایی 22 بهمن

امروز مردم سیرجان با حضور گسترده و بی‌نظیر خود درمراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

این مراسم از چهارراه رضوی آغاز شد و راهپیمایان با طی مسیر خیابان‌های دکتر صادقی و شهید نصیری یوم‌الله 22 بهمن را گرامی راهپیمایی کردند و این روز را گرامی داشتند.

قیام کویرنشینان فهرج در حماسه ملی 22 بهمن

 مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در فهرج برگزار شد و امروز پیرو جوان  زن و مرد و همه آمده بودند، اهل سنت در کنار برادران شیعه خود امروز فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان انار

مردم ولایی و همیشه در صحنه انار هم امروز همگام با دیگر مردم ایران اسلامی به صحنه آمدند و حمایت از انقلاب و پاسداری خون شهدا را با فریادهای ضداستکباری خود اعلام کردند.

خروش مردم منوجان در یوم‌الله بارانی 22 بهمن

مردم منوجان امروز در یوم‌الله 22 بهمن زیر بارش باران به خیابان‌ها آمدند تا حمایت خود از انقلاب اسلامی را نشان دهند.

 

راهپیمایی مردم روستای خواجه‌عسکر در بخش مرکزی بم

مردم شهرستان بم نیز امروز همچون همیشه در صحنه حمایت از انقلاب و نظام حاضر شدند و با مشت‌های گرده کرده به استکبار و در أس آن شیطان بزرگ آمریکا اعلام کردند که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

 

راهپیمایی مردم کوهبنان در 22 بهمن

همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن مراسم راهپیمایی در کوهبنان از چهار راه حضرت امام (ره) با حضور ائمه جمعه شهرستان، مسئولین اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معزز شهیدان، ایثارگران، رزمندگان، علما و روحانیون، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم ولایت مدار کوهبنان برگزار شد.

حاضرین با طنین فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... خود را به حسینیه سیدالشهدا(ع) شهر کوهبنان رساندند و بار دیگر بر حمایت همه جانبه از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای تاکید و نفرت و انزجار خود را  از استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جهانخوار اعلام داشتند.

حاضرین تاکید کردند تا گرفتن انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نابودی استکبار جهانی همچنین رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل به مقاومت و ایستادگی خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول