اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب است/ مجلس آینده کارآمد و انقلابی باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه انتخابات و حق انتخاب ازجمله مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم به افرادی رأی بدهند تا مجلس آینده کارآمد، بصیر و انقلابی باشد.

انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب است/ مجلس آینده کارآمد و انقلابی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در انتهای مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم بجنورد با اشاره به انتخابات پیش روی نظام اظهار کرد: مردم پیش از انقلاب با رأی و صندوق رأی آشنا نبودند اما از دستاوردهای مهم و بزرگ انقلاب حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و حق انتخاب بود.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان کشور با حضور و رأی مردم انتخاب می‌شوند افزود: امام از همان ابتدا نوع حکومت را به رأی مردم گذاشت و این نشان از نگاه امام به رأی و نظر مردم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: باید کاری کنیم تا همه ملت به‌پای صندوق‌های رأی بیایند و مشارکت بالا برود، زیرا این حضور پررنگ مشت محکمی به دهان کسانی که می‌گفتند انقلاب اسلامی ایران به ۴۰ سالگی خود نمی‌رسد.

وی انتخابات امسال را نخستین انتخابات در چله دوم انقلاب بیان کرد و ادامه داد: باید راهبرد انتخابات در گام دوم و چله دوم انقلاب اسلامی این باشد تا با آگاهی دادن به مردم انتخابی در راستای تقویت جبهه انقلاب را انجام دهند.

ادیانی با اشاره به سخنی از امام خمینی درباره همراهی انقلاب توسط پابرهنگان گفت: رأی در انتخابات باید به کسانی باید که متعهد به یوم‌الله 22 بهمن باشد و تعهد خود را به ثمره انقلاب، نظام و اسلام داشته باشند.

وی با مورد خطاب قرار دادن مردم درباره انتخاب افراد اصلح در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم به کسانی رأی دهند که از طبقات محروم و زجرکشیده کشور باشد زیرا انقلاب در چله دوم خود نیازمند مجلس انقلابی، کارآمد و بصیر است.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ناجا همچنین با یادآوری برخی اقدامات مجلس اخیر در رأی دادن به وزرا گفت: نباید مجلسی روی کار بیاید که به وزیر هزار و 200 میلیارد رأی بدهد بلکه هرکسی از هر جناحی که حضور دارد باید همچون امام موضع کوخ‌نشینان را در نظر بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب هستند افزود: وظیفه مردم که به آن عمل می‌کنند حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب مسئولان است اما مسئولان نیز نسبت به مردم وظایفی دارند که باید به آن‌ها عمل کنند.

ادیانی قدردانی و قدرشناسی مسئولان نسبت به رأی مردم را لازم دانست و گفت: به‌جای گفتگوها و بحث‌های بی‌مورد در رسانه‌ها، مردم خواهان حل مشکلات هستند و توقع دارند تا مسئولان همراه مردم، با مردم، در خدمت مردم و برای مردم کار کنند.

وی در انتها گفت: مردم به علت انتخاب مسئولان و مسئولان نیز به دلیل جایگاه خود وظیفه‌دارند تا برای حل مشکلات کشور تمام ظرفیت‌های کشور را به‌کار بگیرند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول