اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

22 بهمن مانور قدرت انقلاب در مقابل استکبار است

امام جمعه ایلام گفت: 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل و مانور قدرت انقلاب در مقابل استکبار جهانی است.

22 بهمن مانور قدرت انقلاب در مقابل استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار  امام جمعه ایلام در مراسم چهل و یک سالمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز روز پیروزی حق بر باطل و سراغاز حکومت جهانی اسلام است.

وی افزود: دست استکبار جهانی امروز از کشور کوتاه شده است. انقلاب ما را از ذلت بندگی طاغوت به عزت بندگی خدا رساند و نور عدالت را دل مستضعفان ایجاد کرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه جشن انقلاب، مانور قدرت ما در مقابل استکبار است، تصریح کرد: نور انقلاب فراتر از مرزها جویندگان حقیقت را سوی خدا فرامی‌خواند، و روز به روز طرفداران انقلاب بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر شعار ما می‌توانیم در کشورهای دیگر به آن توجه شود، می‌تواند در پس گیری منابعشان از استکبار کارساز باشد، دشمن باور کرده که ما می‌توانیم مسیر خود اتکایی را پیش بریم.

کریمی‌تبار اذعان کرد: آخرین قدم‌های خود را در پیروزی بر دشمن را طی می‌کنیم و آمریکا نشان داده به رغم شعارهایی که می‌دهند هیچگونه پایبندی به آنان را ندارند.

وی تاکید کرد: اکنون که مردم ما گردنه‌های سخت تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌اند و تا رسیدن به قله راهی جز وحدت و تبعیت از رهبری را نداریم، هرگز با قاتلان شهید سلیمانی مذاکره نمی‌کنیم.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول