اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ملت ایران از برخی مسؤولان به دلیل ایجاد تردیدهای راهبردی گله‌مند هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران از جهت ضعف مدیریت در برخی مسوولان اجرایی و ایجاد تردیدهای راهبردی از جمله طرح بحث مذاکره در اوج مقاومت و همچنین وجود فقر، فساد و تبعیض، شدیدا گله‌مند هستند اما همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبند است.

ملت ایران از برخی مسؤولان به دلیل ایجاد تردیدهای راهبردی گله‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز، اظهار کرد: اراده الهی بر این شد تا ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب بر فرعون بزرگ قرن ۲۰ پیروز شدند تا امروز ۴۱ سال اقتدار، مقاومت و حماسه سازی را جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سال 57 انقلاب تاریخی، بزرگ و بی نظیری در مقیاس حرکت انبیا آفریدند، گفت: باید از اعماق جان و دل به هویت ایرانی - اسلامی افتخار کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ‏بعد از ۴۱ سال  اقتدار، امروز جمهوری اسلامی به قدرت تمدنی و جهانی تبدیل شده و هیمنه استکبار و صهیونیسم را شکسته است.

آمریکا به یک گروه مافیا و جنایت‌کار تبدیل شده است

وی با بیان اینکه دولت آمریکا به یک گروه مافیا و تبهکار تبدیل شده که با تروریسم دولتی جنایت می‌کند، افزود: این گروه مافیایی، جنایتکار و متوحش با ترور وحشیانه و ناجوانمردانه، سردار سلیمانی را شهید کردند.

وی اظهار کرد: ترور سردار سلیمانی نشان داد که سیاست‌های آمریکا در تحریم، آشوب، مقابله نظامی و فشار دیپلماتیک جواب نداده است و به همین دلیل  رژیم آمریکا با سرکردگی یک متوحش راهبرد ترور دولتی را تنها راه چاره می‌داند که به فضل خدا این اقدامات هم به جایی نخواهد رسید.

آیت الله کعبی گفت: امروز ملت ایران در کنار سیلی محکم در عین‌الاسد، با ابراز تنفر از آمریکا در راهپیمایی، گور ترامپ را کنده‌ است.

وی بیان کرد: راهپیمایی باشکوه امروز تأکید بر ادامه راه شهید سلیمانی و تجدید عهد با امام و رهبری است و باید به مثابه انقلاب نرم ملت ایران در کنار سیلی عین الاسد، ثبت شود و به یاری خدا ضربه مقتدرانه مقاومت به آمریکا ، آنها را با ذلت از منطقه اخراج خواهد کرد.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی به ویژه در بین نسل پنجم انقلاب مسیر خودسازی جمعی، تمدن سازی توحیدی، تحقق حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی را محقق می‌سازد.

 

ملت ایران از ایجاد تردیدهای راهبردی گله مند است

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه پیام ملت ایران و خوزستانی‌ها در این روز این است که باید قوی شویم، افزود: همانظور که مقام معظم رهبری گفتند اگر قوی شویم هم مشکلات امروز کشور حل می‌شود و هم از جنگ جلوگیری خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران از جهت ضعف مدیریت در برخی مسوولان اجرایی و ایجاد تردیدهای راهبردی از جمله طرح بحث مذاکره در اوج مقاومت و همچنین وجود فقر، فساد و تبعیض، شدیدا گله‌مند است اما همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبند است.

تودهنی ملت ایران به آمریکا در 2 اسفند

وی با تاکید بر ضرورت انتخاب نامزدهای اصلح در انتخابات ۲ اسفند، گفت: ملت ایران با انتخاب نمایندگان اصلح، تودهنی بزرگی به امریکا خواهد زد و باید توجه کنیم که نگاه قومی و قبیله ای به انتخابات اثربخش نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دشمن تضعیف شورای نگهبان و نهادهای انتخاباتی است، گفت: اگر شورای نگهبان نبود استبداد به این کشور حکومت می‌کرد و جریان نفوذ امریکا مسلط می‌شد.

وی بیان کرد: نه هرآنکه تایید شود به معنای صلاحیت کامل است و نه هرآنکه که در فرایند شورای نگهبان رد شود به معنای نداشتن صلاحیت است بلکه در فرایند شورای نگهبان با عقبه ۴۰۰ هزار نفر در هیئت‌های نظارت استانی ممکن است اشتباهاتی صورت بگیرد اما اینکه مسوولی که با همین انتخابات برسرکار آمده بگوید انتخابات، انتصابات است، این تضعیف حاکمیت و بی‌توجهی به انتخاب مردم و حرکت در جهت اهداف دشمن است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول