اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سازش با استکبار برای ملت خوشبختی نمی‌آورد

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی علمدار پیشرفت و مقاومت در منطقه و جهان اسلام است، گفت: سازش با غرب و استکبار جهانی برای هیچ ملت و مردمی خوشبختی نمی‌آورد.

سازش با استکبار برای ملت خوشبختی نمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان که 41 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، اظهار کرد: اگر در این هوای سرد و زمستانی شاهد حضور حداکثری مردم هستیم نشان از آن دارد که مردم ولایتمدار کشورمان همیشه در صحنه و میدان هستند، انقلاب اسلامی را دوست دارند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود تا آخرین نفس قرار دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اهل بیت و معصومان به اوج رسید و هم‌اکنون مردم کشورمان درس آموخته مکتب معصومان و اهل بیت هستند.

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: با نگاه به تاریخ مبارزات مردم کشورمان می‌توانیم به روشنی وحدت کلمه، پیروزی از ولایت، گوش به فرمان بودن علما و مراجع تقلید به ویژه امام راحل را مشاهده کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عزت و سربلندی بوده است، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه با نقشه و توطئه‌های جدید علیه اسلام و انقلاب گام برمی‌دارند ولی انقلاب اسلامی با خون هزاران هراز شهید آبیاری شده و امروز وارد 42 سالگی خود شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قدرت بزرگ منطقه‌ای محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر روزهای پیروزی انقلاب، خون‌های زیادی پی این شجره طیبه در جنگ تحمیلی، دفاع از مرزهای وطن، مدافعان حریم اهل بیت و دفاع از ناموس و کیان انقلاب ریخته شده است.

وی با اعلام اینکه در چهلمین روز شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، گفت: دشمنان استکباری و آمریکا با شهادت این بزرگمرد اوج رذالت و پستی خود را به اثبات رساندند.

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی علمدار پیشرفت منطقه اسلامی است و مقاومت به این چهره انقلابی مدیون است، تصریح کرد: آمریکا هزینه 7 تریلیون دلاری در منطقه داشته و عراق و افغانستان و دیگر کشورها را به اشغال درآورده است ولی ایران اسلامی قدرت منطقه‌ای خواهد بود زیرا برگرفته از مکتب کربلا و عاشورا است که مکتب مقاومت خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای بزرگترین تئوریسین منطقه محسوب می‌شود که نقشه‌های اجانب را در نطفه خفه می‌کند، متذکر شد: رهبری معظم انقلاب اسلامی باعث شده تا تفکر مقاومت شکل گیرد و این تفکر باعث پیشرفت منطقه محسوب گردد.

اسماعیلی با اعلام اینکه بدون تدبیر بی‌نظیر، آگاهی فوق‌العاده و روشنگری رهبر انقلاب معلوم نبود به کدام مسیر کشانده شویم، بیان کرد: اگر رهبر نبود مطمئن هستم برجام و دو و سه به کشور تحمیل می‌شد و در اوج بدبختی بودیم.

وی با اشاره به اینکه تجربیات نشان داد که سازش با غرب و استکبار برای هیچ ملتی در دنیا باعث خوشبختی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله پیش رو در کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی است تا نماینده شایسته، متدین و انقلابی راهی خانه ملت شود.

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه اساسی‌ترین عرصه سیاسی کشور انتخابات است که حضور گسترده مردم با انتخاب اصلح و در تراز انقلاب اسلامی باعث بیمه شدن بیشتر از گذشته انقلاب اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/86012/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول