اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عذرخواهی فرماندار به جای شهردار تبریز از مردم

فرماندار تبریز با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم تبریز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با وجود بارش سنگین برف، گفت: به دلیل برخی مشکلات و محدودیت های پیش آمده به دنبال بارش برف باید از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی فرماندار به جای شهردار تبریز از مردم

بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص برخی مشکلات پیش آمده پس از بارش برف در تردد مردم به منظور شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ، اظهار داشت: با توجه به غافلگیر کننده بودن بارش برف متاسفانه عوامل شهرداری تبریز برای چنین بحرانی با این وسعت آمادگی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز برخی تجهیزات مورد نیاز برای چنین مواقعی را نداشته و از شرکت های خصوصی اجاره می کنند.

فرماندار تبریز با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم تبریز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با وجود بارش سنگین برف، بیان کرد: مردم تبریز با حضور پرشور خود در این مراسم بار دیگر حماسه ای بی نظیر خلق کردند و نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

وی در ادامه با اشاره به بروز برخی مشکلات در تردد مردم به دنبال بارش برف گفت: به دلیل مشکلات و محدودیت های پیش آمده باید از مردم عذرخواهی کرد.

براساس این گزارش، جشن ۴١ سالگی انقلاب اسلامی، امسال با وجود برف و سرمای سنگین، یکی از خاطرانگیزترین ٢٢بهمن‌‌های سال‌های اخیر بود. خاطره را که حتماً نباید با حرکت روان جمعیت انبوه بسنجیم. وقتی کودکان و نوجوانان، با تکه‌های کارتن، مسیر راهپیمایی را برف‌روبی می‌کنند، همین یعنی، تعلق‌خاطر نسل جدید به دهه فجر، ناگسستنی است.

با وجود پیش‌بینی‌های هواشناسی و با اینکه بارش برف از ظهر دیروز وضعیت شدیدتری به خود گرفت، توده‌های یخ و برف و گِل و لای، در پیاده‌روها و مسیرهای راهپیمایی دست‌نخورده باقی مانده‌ بود. 

شهرداری تبریز، با بی‌مهری خود عهد انقلابی راهپیمایان را تنها گذاشت و حتی حداقل ماموریت‌های خدماتی روزمره را نیز به فراموشی سپرد.

متروی تبریز که قاعدتاً باید امروز در خدمت مردم و راهپیمایان بود، تعطیل بود و برنامه‌های تبلیغاتی و فضاسازی، نمود خاصی نداشت.

انتهای پیام/60025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول