اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهار آتش سوزی کارخانه تولید «پلی‌استایرن» با تلاش 100 آتش‌نشان مشهدی/ حجم خسارت‌ها سنگین است

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مهار آتش سوزی مهیب در یک کارخانه تولید «پلی‌استایرن» با تلاش ۱۰۰ آتش‌نشان خبر داد و حجم این خسارت را سنگین توصیف کرد.

مهار آتش سوزی کارخانه تولید «پلی‌استایرن»  با تلاش 100  آتش‌نشان مشهدی/ حجم خسارت‌ها سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی اظهار کرد: عصر امروز، در پی درخواست از سوی آتش‌نشانی شهرک صنعتی کلات مبنی بر کمک برای اطفاء آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید «پلی‌استایرن» در داخل این شهرک، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد با توجه به حساسیت موضوع ۱۰۰ آتش‌نشان را به همراه ۳۰ خودروی اطفاء حریق و لجستیکی و ۲ پلتفرم به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: همچنین در عملیات اطفاء حریق این کارخانه ۴ تانکر ۳۰ هزار لیتری آب با هماهنگی شهرداری مشهد برای پشتیبانی به محل حریق اعزام شد.

وی با بیان اینکه با حضور آتش نشانان در محل، این حریق که در حال سرایت به کارخانه‌های مجاور بود مهار و پس از ساعتی عملیات لکه‌گیری و کاوش نیز انجام شد، خاطرنشان کرد: در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسید،اما حجم خسارات مالی این حادثه بالا است.

انتهای پیام/ 70068

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول