اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری مناظرات بین کاندیداها به شناخت بهتر کمک می‌کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد، گفت: قطعا شرکت در مناظرات زمینه‌ای را فراهم می‌آورد که مردم با توجه به گفتار و نطق و موضع‌گیری‌های نامزدهای انتخاباتی، به شکل اطمینان‌بخشی به نتیجه و انتخاب معقولی برسند.

برگزاری مناظرات بین کاندیداها به شناخت بهتر کمک می‌کند

بتول عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اهمیت احراز ویژگی‌هایی چون آگاهی، تعهد به اسلام و نظام، امانتداری، توجه به ارزش‌ها و نیازهای جامعه و روحیه تعامل با مردم در کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: این مهم، فراهم آوردن زمینه گفت‌وگو و استفاده از فرصت‌هایی را می‌طلبد که اطمینان توده مردم حاصل شود و به مردم اثبات کنند که نماینده‌ای از جنس ملت خواهند بود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با حمایت از مناظراتی که در استان برای کاندیداهای مجلس طراحی شده است، ادامه داد: قطعا شرکت در مناظرات زمینه‌ای را فراهم می‌آورد که مردم با توجه به گفتار و نطق و موضع‌گیری‌های نامزدهای انتخاباتی، به شکل اطمینان‌بخشی به نتیجه و انتخاب معقولی برسند.

وی اضافه کرد: یقینا شناخت کامل و صحیح از طریق تبلیغات یک طرفه ستادهای انتخاباتی که صرفا سعی در ارائه وجهه‌ای کاملا مثبت از کاندیدای منسوب به خود دارند، حاصل نمی‌شود.

اعتماد به کاندیدایی که حاضر به شرکت در مناظرات نیست، اشتباه محض است

عظیمی در ادامه تاکید کرد: پرواضح است اعتماد به کاندیدایی که حاضر به شرکت در مناظرات نیست و تن به گفت‌وگوهای دوطرفه با توده مردم، دانشجویان و رسانه‌ها نمی‌دهد، اشتباه محض است، چرا که قطعا نمی‌توان آینده مردم را به شخصی سپرد که پیش از انتخابات، نشانه‌ای از تعامل و پاسخگویی به مردم بروز نداده و بنابراین انتظاری برای پاسخگویی و  تعامل در دوران نمایندگی وی وجود ندارد.

این فعال دانشجویی در پایان خطاب به کاندیداها توصیه کرد: نامزدهای انتخابات مجلس ملزم به رعایت اخلاق تبلیغاتی هستند و هیچ توجیهی برای تخریب سایر نامزدها وجود ندارد؛ تخریب و خدشه‌دار کردن اعتبار و آبروی سایر نامزدها راه مناسبی برای جذب اقشار مختلف نبوده و نیست، و آنچه اعتماد توده مردم را جلب یا دفع می‌کند، بروز توانمندی‌ها، افکار و موضع‌گیری‌ها نسبت به ارزش‌های نظام، قانون اساسی، مسائل داخلی کشور، سیاست خارجه و... می‌باشد.

لازم به ذکر است طی روزهای آینده مناظراتی بین کاندیدای برجسته هر حوزه انتخابیه در فرهنگسرای شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول