اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفندماه امسال

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه امسال با انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاریخ اعزام این دسته از مشمولان از یکم به چهارم اسفند ماه تغییر کرده است.

تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفندماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید فرشاد موسوی تبار، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان در اسفند ماه سال جاری با یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به منظور حضور پرشور جوانان در انتخابات، تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان از یکم به چهارم اسفندماه تغییر داده شد.

وی افزود: مشمولان فارغ التحصیل مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال جاری هستند، می بایست روز یکشنبه چهارم اسفند ماه امسال، در محل و ساعتی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح تعیین شده حضور یابند.

 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان تاکید کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره096480و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ و policekhoozestan@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول