اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قم میزبان رقابت ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی ایران

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم گفت: چهارمین دوره مسابقات ورزشی بیماران خاص قهرمانی کشور در سه رشته به میزبانی قم برگزار می‌شود.

قم میزبان رقابت ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی ایران

علی‌اصغر فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از چند اعزام موفقی که هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم به مسابقات ورزشی قهرمانی کشور انجام داد و افتخارات متعددی به ارمغان آورد، اکنون میزبان یک رقابت بسیار مهم ورزشی با حضور نمایندگان استان‌های مختلف کشور هستیم.

وی با بیان اینکه رقابت ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی سراسر کشور در رشته‌های دارت، شطرنج و پتانک به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود، اضافه کرد: هم آقایان و هم بانوان ورزشکار در این دوره حضور دارند و مجموعا تیم‌های ورزشی 21 استان اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال پذیرش آنها هستیم.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: از استان قم به عنوان میزبان این دوره از مسابقات دو تیم معرفی کرده‌ایم که مجموعا تعداد 28 ورزشکار در سه رشته ورزشی هستند و ان‌شاءالله با تمام توان برای کسب رتبه‌های برتر با حریفان خود از سایر استان‌ها رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو رده سنی امید و بزرگسالان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات دو رشته شطرنج و دارت این دوره در هتل شاهد قم برگزار می‌شود و ورزشکاران رشته پتانک برای کسب رتبه‌های برتر در زمین اختصاصی پتانک قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

فرمانی با اشاره به شروع چهارمین دوره رقابت ورزشکاران هموفیلی و دیالیزی زنان و مردان ایران از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 24 بهمن ماه در هتل شاهد قم، اظهار کرد: ان‌شاءالله بعد از دو روز رقابت ورزشکاران برای کسب رتبه‌های برتر، مراسم اختتامیه را با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، مدیر کل بهزیستی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و دیگر مسوولان در هتل شاهد برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول