اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین وضعیت امدادرسانی به 21 استان درگیر در برف / اسکان همه مسافران در محور رشت

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم 21 استان درگیر در برف و کولاک، گفت: همه مسافران گرفتار در برف در محور رشت ـ قزوین در اماکن امن اسکان داده شدند.

آخرین وضعیت امدادرسانی به 21 استان درگیر در برف / اسکان همه مسافران در محور رشت

حامد سجادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس دریاره «آخرین وضعیت امداد رسانی به مردم استان گیلان»، اظهار داشت: یک لاین محور رشت باز شده و خودروهای گرفتار در حال عبور هستند.

وی ادامه داد: همه مسافران در محور رشت، از عوارضی تا سراوان که حدود ۲۰ کیلومتر در ترافیک و برف گرفتار شده بودند، در مکان‌های عمومی اسکان داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: اکنون هیچ مسافری که در مسیر در برف گرفتار شده باشد، نداریم و همه اسکان داده شده‌اند.

سجادی اضافه کرد: امدادگران در حال فعالیت هستند تا مشکل بخشی از مسیر سراوان به فومن که در اثر برف و کولاک مسدود شده بود را برطرف کنند.

وی افزود: شرایط از وضعیت بحرانی و سخت دیروز خارج شده و مشکلی از نظر تغذیه نداریم و همه انبارهای مربوط به امدادرسانی نیز تکمیل است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی در کولاک برف از ١٩ لغایت ٢٣ بهمن بیان داشت: ٢١ استان شامل آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم،کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،گیلان، لرستان، مازندران و همدان تحت تأثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

سجادی از امداد رسانی به ١٤٠ محور کوهستانی و ٢٠ هزار و ٧١٦ نفر خبر داد و گفت: ١٠٠ نفر به مراکز امن و 24 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

وی متذکر شد: ٥٤٤٠ نفر اسکان اضطراری شده و 809 دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شدند؛ ضمن اینکه 1376 نفر در قالب 275 تیم امدادی کار امدادر سانی را انجام داده‌اند.

معاون عملیات  سازمان امداد و نجات از توزیع٤٢٢٧ تخته پتو، 1388 بسته مواد غذایی ، 1947 کیلو خرما، 12 هزار و 524 قرص نان، 6110 بطری آب، 7265 بسته بیسکویت ، 3704 قوطی کنسرو خبر داد و افزود: امدادرسانی در اردبیل،گیلان و مازندران ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول