اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تاکتیک انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در استان‌ها

حزب اعتدال و توسعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر و در این بیانیه مواضع و راهبرد انتخاباتی خود را تشریح کرد.

تاکتیک انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در استان‌ها

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب اعتدال و توسعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر و در این بیانیه مواضع و راهبرد انتخاباتی خود را تشریح کرد.

در این بیانیه آمده است:‌ انتخابات یکی از ابزارهای تحقق عینی آرمان نهضت ملت مسلمان ایران، متجلی در شعارِ اصیل «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده و به تأسی از منویات مقام معظم رهبری بر ضرورت تعهد عملی تمامی ارکان و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسداری از این میراثِ پربرکت امام راحل، تاکید می‌شود.

در این بیانیه می‌خوانیم: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یکی از جریان‌های اصیل، معتقد و وفادار به نظام جمهوری اسلامی، طی بیش از دو دهه فعالیت در عرصه سیاسی ایران، در همه فراز و فرودها و به رغم محدودیت‌ها در برخی مقاطع تاریخی، همواره بر ضرورت حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات تاکید داشته و با اعتقاد به این مهم که حضور نامزدهایی از همه سلایق، حق مسلم رای‌دهندگان و جناح‌های سیاسی و از پیش‌نیازهای برگزاری انتخاباتی پرشور است، از هیچ کوششی برای رقابتی‌تر شدن انتخابات دریغ نکرده است.

حزب اعتدال و توسعه در این بیانیه تصریح کرده که «با عنایت به شرایط داخلی کشور، تهدیدات فزاینده خارجی و لزوم وحدت و انسجام ملی، تداوم و تعمیق آرایش سیاسی احزاب و جریان‌های همسو در انتخابات آتی ضروری به نظر می‌رسد. لذا از کلیه این گروه‌ها دعوت می‌شود تا در فرصت کوتاه باقی‌مانده، برای تقویت تعاملات فی‌مابین و حمایت از نامزدهای مورد توافق تلاش کنند. بر همین اساس نیز از تشکیلات حزب در همه استان‌ها خواسته شده است همراهی با جریان‌ها و احزاب همسو را بنا بر اقتضائات محلی در هر حوزه انتخابیه با جدیت در دستور کار قرار دهند».

در این بیانه آمده است: حزب اعتدال و توسعه ضمن یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مبنی بر برکات برگزاری انتخاباتی پرشور بویژه در کمک به مدیریت بهینه شرایط ویژه کشور و کم‌اثر کردن حداکثری دسیسه‌های شوم دشمنان خارجی، از ملت شریف و بزرگوار ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی می‌خواهد به رغم ناخرسندی‌ از برخی کاستی‌ها، با مشارکتی حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، بار دیگر عزم خود را بر تحکیم جمهوریت نظام به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول