اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گودرزی: مجلسی در رأس امور است که عصاره فضایل ملت باشد

نماینده بروجرد در مجلس گفت: مجلسی در رأس امور خواهد بود که عصاره فضایل ملت باشد نه خصایل آن؛ چرا که در خصلت‌های مردم ترس و مال‌اندوزی هست اما نماینده باید امانتدار، ساده‌زیست و استکبارستیز باشد.

گودرزی: مجلسی در رأس امور است که عصاره فضایل ملت باشد

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره ویژگی‌ها و شاخص‌های نامزدهای نمایندگی مجلس برای داشتن پارلمانی مقتدر و کارآمد اظهار داشت: نماینده مجلس باید یکسری ویژگی‌های ایجابی داشته باشد و یکسری ویژگی‌های سلبی؛ و اینطور نیست که بگوییم یک نماینده یا کاندیدا چه ویژگی‌هایی دارد بلکه ویژگی‌هایی را هم نداشته باشد مهم است یعنی ناداشته‌های یک نماینده هم خیلی مهم است.

وی افزود: شهید مدرس کسی است که امام (ره) در دوران جوانی از قم رنج سفر را تحمل می‌کرد به تهران می‌آمد تا در مجلس آقای مدرس را ببیند و امام می‌فرمودند مجلس بدون مدرس هیچ شور و حرکت و روحی نداشت.

** چشم نماینده نباید به جاذبه‌های نمایندگی باشد 

این نماینده مجلس با بیان اینکه مدرس چه شخصیتی بود و چه می‌گفت، اظهار داشت: شهید مدرس می‌گفت که خداوند دو چیز را به من نداد طمع و ترس؛ یعنی ناداشته‌‌هایش را مطرح می‌کرد که این بسیار مهم است و عنوان می‌کرد هرکس با منافع ملی و اسلام باشد من هم با او هستم و الا فلا.

گودرزی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد اگر نماینده چشم به جاذبه‌های نمایندگی و منافع خودش نداشته باشد و شجاع، دشمن‌شناس، استکبارستیز بوده و در دفاع از انقلاب و منافع ملت هیچ‌گاه دچار رخوت، کوتاهی و محافظه‌کاری نشود از طرفی خط قرمزش فقط مصالح انقلاب و منافع ملت باشد طبعاً چنین نماینده‌‌ای می‌تواند عنصری برای مجلسی در تراز انقلاب باشد.

**مجلسی در رأس امور است که عصاره فضایل ملت باشد

وی با بیان اینکه نماینده باید نماینده مردم باشد نه نماینده کانون‌های ثروت و قدرت عنوان کرد: اگر نماینده وامدار مردم باشد نه وامدار سرمایه‌داران به خاطر هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی، قطعاً این نماینده حرّیت خواهد داشت و می‌تواند مطالبات مردم را دنبال کند و در واقع می‌تواند مجلسی را تشکیل دهد که عصاره فضائل ملت باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلسی در رأس امور خواهد بود که عصاره فضایل ملت باشد نه خصایل ملت چرا که در خصلت‌های مردم ترس، دنیاطلبی و مال‌اندوزی وجود دارد ولی در فضیلت‌های مردم، امانتداری، ساده‌زیستی، دفاع از مستضعفین و استکبارستیزی است و این ویژگی‌ها است که مجلس را در رأس امور قرار می‌دهد.

گودرزی در پایان تأکید کرد: مجلس به هر میزانی که تجلی فضایل ملت باشد به همان میزان در رأس امور خواهد بود و قطع به یقین مجلسی در رأس امور است که عصاره فضایل ملت باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول