اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

بازتاب دعوت از ایران به جام واگنر در رسانه‌های لهستانی

دعوت از تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام واگنر در رسانه‌های لهستانی بازتاب داشت.

بازتاب دعوت از ایران به جام واگنر در رسانه‌های لهستانی

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات والیبال «هوبرت واگنر» از سال 2003 هر ساله از سوی بنیاد هوبرت واگنر برای بزرگداشت بازیکن و مربی پیشین والیبال لهستان، با حضور 4 تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان در این کشور برگزار می‌شود. فدراسیون والیبال لهستان با ارسال نامه‌ای، از تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در هجدهمین دوره این رقابت‌ها که از 19 تا 21 تیر ماه 99 در شهر کراکوف برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

پیش از این تیم ملی والیبال آرژانتین هم برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده بود. به این ترتیب تاکنون حضور تیم‌های ایران، لهستان و آرژانتین در این دوره از مسابقات قطعی شده است.

یکی از رسانه‌های والیبالی در لهستان در گزارشی با عنوان «ایران در بازی‌های المپیک رقیب لهستان است» نوشت: مسابقات جام واگنر یک آماده‌سازی مهم برای مسابقات المپیک 2020 توکیو است. در جام واگنر ایران که همگروه لهستان در المپیک است هم حضور دارد، اما آرژانتین در گروه مقابل باید با حریفانش رقابت کند.

لهستانی‌ها تاکنون 8 بار قهرمان این مسابقات شدند. سال گذشته هم برزیل توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. تیم ملی والیبال ایران پیش از این نیز سه بار به جام واگنر دعوت شده بود که در سال‌های 2012 و 2015 در این رقابت‌ها شرکت کرد اما در سال 2017 این دعوت را نپذیرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول