اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

دستور رئیس جمهور برای افتتاح آزمایشی تهران - شمال غافلگیرانه بود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران - شمال نیمه اول اسفند افتتاح می‌شود، گفت: با وجود آنکه دستور رئیس جمهور برای افتتاح این منطقه ما را غافلگیر کرد اما به سرعت این مسیر را برای عبور آزمایشی آماده کردیم.

دستور رئیس جمهور برای افتتاح آزمایشی تهران - شمال غافلگیرانه بود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، خیراله خادمی امروز در مراسم بهره‌برداری آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران - شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دستور رئیس جمهور عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران - شمال امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: این منطقه آزادراه امروز و فردا از ساعت 12 تا 14 برای عبور مردم باز است و هدف از این بهره‌برداری آزمایشی بررسی موارد و موضوعات مختلف آزادراه است تا آزادراه برای بهره‌برداری رسمی آماده شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه آزادراهی بزرگترین پروژه راهسازی سطح کشور است و نقطه عطفی در راهسازی محسوب می‌شود. 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ادامه داد: با وجود آنکه رئیس جمهور همه ما را دیروز غافلگیر کرد اما همه دوستان متولی در آزادراه از آن ساعت که رئیس جمهور دستور داد تمام وقت برای آماده‌سازی آزادراه تلاش کردند، پلیس هم در مسیر رفت و برگشت عبور را بررسی کرد و مسیر برای بهره‌برداری آزمایشی آماده شد.

خادمی با بیان اینکه این دو روز عبور از آزادراه رایگان است، گفت: اخذ عوارض آزادراهی در این مسیر به صورت الکترونیک انجام می‌شود و برای آزمایش پلاک‌های خودروهایی که امروز و فردا عبور می‌کنند ثبت می‌شود.

وی تأکید کرد: در نیمه اول اسفند ماه منطقه یک آزادراه تهران - شمال آماده افتتاح رسمی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت عوارضی این آزادراه گفت: این نرخ شناور است و کمتر از 50 هزار تومان خواهد بود اما هنوز رقم تعیین نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول