اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مکتب «حاج‌قاسم» همه را زیر پرچم مقاومت جمع کرد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها را سربازان خط مقدم مقابله با استکبار دانست و گفت: فضای مجازی نباید تحت تأثیر موج‌ها قرار گیرد و باید راستی‌آزمایی انجام شود.

مکتب «حاج‌قاسم» همه را زیر پرچم مقاومت جمع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در همایش فعالان فضای مجازی و اختتامیه جشنواره ابوذر،  با اشاره به اینکه مردم ایران در مراسمات سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: فرهنگ مکتب حاج قاسم سلیمانی باید تبیین و معرفی شود.   

وی بیان داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی اتحاد همه اقوام و گرایش‌ها در مقابل استکبار را رقم زد و لشکر حیدریون، فاطمیون، علویون و زینبیون در کشورهای مختلف تشکیل شد و این مکتب حاج قاسم است که همه را زیر پرچم جبهه مقاومت جمع کرد.   

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)  خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ملت ایران شجاعانه پای نظام، انقلاب، آرمان‌ها و مردان بزرگ ایستاده‌اند، تصریح کرد: مردم با حضور میلیونی خود در  مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی نشان دادند جبهه مقاومت زنده است. 

قاسمی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها را سربازان خط مقدم مقابله با استکبار دانست و بیان داشت: فضای مجازی نباید تحت تأثیر موج‌ها قرار گیرد و باید راستی‌آزمایی انجام شود.  

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان، مطرح کرد: امروز در جبهه جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم اما در نهایت آن چیزی که سرنوشت ملت‌ها را تعیین می‌کند، جنگ فرهنگی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به در پیش رو بودن سال جدید و انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، تبیین کرد: در ایام نوروز که شاهد ورود مسافران به خراسان‌جنوبی هستیم انتظار است در فضای مجازی و حقیقی نشر امر به معروف و نهی از منکر  و فرهنگ عمومی اسلامی انجام شود. 

قاسمی مسئله انتخابات را قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی دانست تصریح کرد: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب در 34 انتخابات حاضر شدند.

وی عنوان کرد: اصل شرکت مردم در انتخابات براساس علاقه به کاندیداها است و باید نهایت تلاش خود را برای اینکه مردم از حق خودشان برای انتخاب نماینده مجلس استفاده کنند داشته باشیم. 

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول