اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رسیدگی به مشکلات 14 واحد تولیدی کرمان/تلاش برای رفع موانع تولید یک خودروساز و کارخانه پوشاک

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: در کارگروه رفع موانع تولید استان موضوع رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی مطرح شد و برای رسیدگی به آن تصمیم‌گیری شد.

رسیدگی به مشکلات 14 واحد تولیدی کرمان/تلاش برای رفع موانع تولید یک خودروساز و کارخانه پوشاک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی دهقان در بیست و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: استان کرمان با مشکل شدید کمبود آب مواجه است و باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان بیان داشت: متاسفانه بهره‌وری آب  در استان کرمان کم است و باید از راهکارهایی در زمینه بهره‌وری بیشتر از آب در استان استفاده شود که می‌توان از جمله آن به جداکردن آب شرب از آب مصرفی نام برد که این کار را سال‌ها، کشورهای دچار  مشکل کمبود آب دارند انجام می‌دهند.

دهقان افزود: در این کارگروه مشکل ۱۴ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای برای رفع مشکلات انها مطرح شد.

وی عنوان کرد: برخی واحدهایی که در جلسه امروز مطرح شدند که در زمینه  تقسیط بدهی خود به بانک تجارت دچار مشکل بودند با جلساتی  که با این بانک داشتیم برای تقسیط بدهی‌ها قول رسیدگی و همکاری داده‌اند.

دهقان ابراز داشت: یکی دیگر از واحدهایی که مورد بررسی قرار گرفت، یک واحد دامداری است که مقرر شد برای تایید محل این دامداری از سوی منابع طبیعی گروهی متشکل از نماینده استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی و نظام مهندسی از محل زمین مورد نظر بازدید کنند و زمین جدیدی را  تعیین کنند وهفته آینده گزارش آن را ارائه دهند.

معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استاندار کرمان گفت:: قرار شد برای۱۸ ماه  تنفس و تقسیط بدهی ۶۰ ماهه تسهیلات که یک کارخانه تولید پوشاک در کرمان از بانک سپه دریافت کرده با بانک سپه تهران مکاتبه شود.

وی در زمینه مشکل راین‌خودرو  گفت: مقرر شد مشکلات این خودروساز در زمینه بخشودگی جرایم به شورای تامین استان ارائه شود و از سازمان مالیاتی استان درخواست برای تقسیط بدهی مالیاتی آنها به مدت ۶۰ ماه و بخشودگی جرایم درخواست شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول