اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رسیدن به پرچم‌داری علمی ایران با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت پیشرفت علم و فناوری در قالب استارتاپ‌ها و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان توسط نخبگان دانشگاهی پتانسیلی است که باید دولت و مجلس از آنها حمایت کنند.

رسیدن به پرچم‌داری علمی ایران با حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان

الیاس حضرتی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: سرعت پیشرفت علم و فناوری در قالب استارتاپ‌ها و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان توسط نخبگان دانشگاهی پتانسیلی است که باید دولت و مجلس از آنها حمایت کنند که این کار باعث نزدیک شدن به پرچم‌داری علمی ایران می‌شود. 

حمایت‌های مجلس و معاونت علمی از شرکت‌های دانش‌بنیان

وی افزود: حضور و نبوغ جوانان نسبت به سرعت کارشان بیشتر است. معاونت علمی ریاست جمهوری و مجلس حمایت‌های خوبی انجام داده‌اند و وام هایی در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها قرار داده‌اند. 

افزایش ذوق، ابتکار و خلاقیت نخبگان و جوانان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شاهدیم هر ساله تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر می‌شود و سرعت کار این جوانان، با ذوق،‌ ابتکار و خلاقیتی که دارند بیشتر شده بنابراین کشور نیز باید توجه بیشتری به جوانان، نخبگان و استارتاپ‌ها داشته باشد. 

الیاسی گفت: این بستر جزء بسترهای اصلی است و اگر بخواهیم از وابستگی به خارج، نفت، کشورهای همسایه و ابرقدرت‌ها نجات پیدا کنیم حتما باید به فکر، اندیشه و نبوغ  ایرانی اتکا داشته باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول