اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسامی نامزدهای «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در کشور + جدول

در آستانه آغاز تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس، اسامی نامزدهای مورد حمایت «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در اکثر مناطق کشور اعلام شده است.

اسامی نامزدهای «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در کشور + جدول

خبرگزاری فارس، سردبیری استان‌ها؛ رضا سیفی: با نزدیک شدن به پایان موعد قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان و در آستانه آغاز زمان قانونی و رسمی تبلیغات نامزدها، خبرهای رسیده از گوشه و کنار کشور، حاکی از تلاش جریان‌های مختلف سیاسی برای بستن فهرست‌های انتخاباتی‌ و معرفی نامزدهای مد نظرشان به مردم است.

در این میان، «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» هم که متشکل از نمایندگان اکثریت احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرا و انقلابی است، در اکثر استان‌های کشور فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام کرده یا بخش عمده ای از این نامزدها را معرفی کرده‌اند و بخش باقیمانده را نیز به یکی دو روز آینده موکول کرده است.

بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نتایج نهایی و قطعی بررسی صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات امروز 23 بهمن به وزارت کشور و داوطلبان تایید صلاحیت شده اعلام می‌شود و تبلیغات نامزدها نیز از بامداد فردا پنج‌شنبه 24 بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته (تا 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری) ادامه خواهد داشت و در نهایت، در روز جمعه دوم اسفندماه، مردم در سراسر کشور برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس یازدهم، به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی خبرنگاران فارس در سراسر کشور، اسامی نامزدهای مورد حمایت «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در سراسر کشور در 140 حوزه انتخابیه مجلس یازدهم از این جدول (    ) قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول