اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

حاج قاسم، آمریکا و رژیم صهیونیستی را خسته کرده بود

یک کارشناس فرهنگی گفت: حاج قاسم آن قدر آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر متحدانشان را خسته کرده بود که دیگر توان مقابله و مواجهه با او را نداشتند. بنابراین نسبت به حذف او اقدام کردند.

حاج قاسم، آمریکا و رژیم صهیونیستی را خسته کرده بود

مسعود دریس، کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تنها کسی بود که کشورهای جبهه مقاومت را از بحران‌ها عبور داد، بیان داشت: حاج قاسم فردی بود که نسبت به جبهه مقاومت حق پدری داشت و همه رزمندگان این جریان، او را فرمانده و بزرگ خویش می‌دانستند.

وی افزود: وجود پرثمر و حضور گرمابخش سردار سلیمانی در تمام جهان اسلام موجب، وحدت، همدلی، یکپارچگی و انسجام در بین نیروهای جبهه حق شده بود و این، چیزی بود که دشمن غربی ـ عبری ـ عربی، تحملش نمی‌کرد.

دریس با بیان اینکه سردار دل‌ها توانسته بود در مدت کوتاهی، گفتمان مقاومت را در بین سربازان خود ایجاد کند، ابراز داشت: سردار شهید گفتمانی بر محور ایثار و جهاد و شهادت در راه خدا،  گفتمان استکبارستیزی، گفتمان استقلال، آزادی و عزت‌خواهی را ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه حرکت سردار سلیمانی در جهان اسلام جرقه‌ای برای اتصال به دوران ظهور است، ادامه داد: حاج قاسم آن قدر آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر متحدانشان را خسته کرده بود که دیگر توان مقابله و مواجهه با او را نداشتند. بنابراین نسبت به حذف او اقدام کردند.

این کارشناس فرهنگی با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن سردار سلیمانی تاریخ مرگ و نابودی خودشان را جلو انداختند، اظهار داشت:  تأثیرات منطقه‌­ای و جهانی حاج قاسم تنها به لحاظ قدرت فرماندهی و اقدامات نظامی وی نبوده است، بلکه هر جا که ضرورت می­‌یافت، او در تراز یک دیپلمات برجسته ظاهر می‌‌شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول