اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص اعتبار برای ساماندهی پیاده‌راه «سعدی» در نهاوند

فرماندار نهاوند از اختصاص یک‌میلیارد تومان به منظور ساماندهی پیاده‌راه «سعدی» در این شهر خبر داد.

اختصاص اعتبار برای ساماندهی پیاده‌راه «سعدی» در نهاوند

مراد ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از سوی استانداری همدان مبلغ یک‌میلیارد تومان برای ساماندهی پیاده‌راه خیابان سعدی نهاوند اختصاص داده شد.

وی طرح پیاده‌راه خیابان سعدی را یکی از طرح‌های ستاد بازآفرینی کشور و لازم‌الاجرا عنوان کرد و افزود: فاز اول آن شامل کف‌سازی، جداره‌سازی، همسطح‌سازی پیاده‌رو با کف خیابان و اجرای تأسیسات زیربنایی اجرا شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: احداث ۲ هزار و ۴۲۰ متر شبکه فشار ضعیف، تعویض پایه‌های چوبی و بتونی برق با پایه‌های بتونی گرد و کانال‌کشی از جمله تاسیسات زیربنایی در این طرح است.

وی با بیان اینکه اعتبار فاز اول این طرح یک‌میلیارد تومان بود افزود: احداث کانال، تسطیح خیابان برای بهبود عبور و مرور و نقشه‌برداری از طرح دیگر اقداماتی است که تاکنون در این خیابان انجام شده است.

ناصری با بیان اینکه اجرای طرح به علت وضعیت جوی در حال حاضر راکد مانده است گفت:  از شهرداری می‌خواهیم با توجه به اختصاص اعتبار جدید ادامه طرح را آغاز کنند تا بتوانیم وعده‌ای را که به مردم داده شده عملیاتی سازیم.

وی به دیگر طرح‌های شهری در حال اجرا اشاره کرد و افزود: به منظور توسعه شهری دو طرح چهارباغ و ساماندهی تپه توریستی ابوذر در دست اقدام است که با بهره‌برداری از آنها تغییرات قابل توجهی در فضای شهری نهاوند بوجود می‌آید.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول