اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اعتبارات دولتی و شهرداری برای مترو یکسان نیست

شهردار تبریز گفت: در حال حاضر اعتبارات دولتی کمتر از اعتباری است که شهرداری تزریق کرده است و امیدواریم در سال آینده این تساوی رعایت شود تا بتوان خط‌وط دیگر را شروع کرد.

اعتبارات دولتی و شهرداری برای مترو یکسان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایرج شهین‌باهر امروز در مراسم افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری حدفاصل میدان کهن (محققی سابق) تا لاله اظهار کرد: این موفقیت حاصل همدلی و همراهی اعضای شورای شهر، شهرداری و استانداری است و الحمدالله همه مجموعه استان یک همدلی و تعامل دارد.

وی با بیان اینکه در این سال‌های اخیر به اندازه هشت سال، اعتبار به قطار شهری تزریق شده است، گفت: این نشان از همدلی و وحدت کلمه مسوولان برای انجام این پروژه بود.

شهردار تبریز تاکید کرد: الحمدالله مدیران استان، قطار پروژه را جزو اولویت‌های اصلی شهری قرار دادند که برای یک‌هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد  شده است.

وی خاطرنشان ساخت: از سال ۹۶ تا سال‌جاری، ۶۳۷ میلیارد تومان به جز ۶۳۲ میلیارد تومان اوراق به قطار شهری تبریز تزریق شده است در حالیکه از سال ۸۰ تا ۹۶ حدود ۱۳۲۴ میلیارد تومان تزریق شده ولی ما در این چند سال اخیر ۵۰ درصد اعتبار ۱۶ ساله مترو را تزریق کردیم.

شهین‌باهر یادآور شد: در حال حاضر اعتبارات دولتی کمتر از اعتباری است که شهرداری تزریق کرده است و امیدواریم در سال آینده این تساوی رعایت شود تا بتوان خط‌وط دیگر را شروع کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول