اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لازمه تشکیل یک مجلس قوی مشارکت حداکثری و دقت در انتخاب است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: لازمه تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی این است که مردم شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنند تا خادم ملت و دین باشند.

لازمه تشکیل یک مجلس قوی مشارکت حداکثری و دقت در انتخاب است

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت مشارکت عموم مردم در انتخابات ۲ اسفند اظهار کرد: شرکت در انتخابات تکلیف دینی و ملی سرنوشت‌ساز است و همه کسانی که به عنوان یک ایرانی به استقلال و عدم وابستگی کشور اعتقاد دارند و نمی‌خواهند کشور مورد تعرض قرا بگیرد و به امنیت و اقتدار ایران علاقه‌مند هستند باید در انتخابات شرکت کنند.

نماینده ادوار اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرفی شرکت در انتخابات یک تکلیف دینی است، مجلس نهاد سرنوشت‌ساز و به تعبیر امام(ره) در راس امور است و وظیفه دینی و شرعی است تا با حضور در انتخابات نامزدهای اصلح را که بناست در امر تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن نقش‌آفرینی کنند را انتخاب کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح گفت: افزود: لازمه تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی این است که  مردم شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنند تا خادم ملت و دین باشند.

رهبر ادامه داد: از منظر بین‌المللی نیز دشمن امروز تمام قد ایستاده تا به استقلال و اقتدار کشورمان ضربه وارد کند، تمام کشورهای استکباری به سردمداری کفر جهانی آمریکا جنایتکار تلاش می‌کنند با جوسازی از طریق ابزارهای رسانه‌ای ملت را مایوس کنند اما مردم کشورمان هم در تشییع شهید سلیمانی و هم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ خباثت دشمنان را دادند و در انتخابات 2 اسفند نیز پاسخ قاطعی خواهند داد.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: این حضور نشان از بصیرت مردم است و مسؤولان نیز باید خادم ملت باشند و برای حل مشکلاتشان تلاش کنند و خودشان را از مردم جدا نکنند و درب اتاق‌های خود را به روی مردم باز کرده و دین خود را به مردم ادا کنند و به حقوق ملت احترام بگذارند و یکی از حقوق این است که در شان مردم به آنها خدمت کنند.

وی افزود: مردم طبیعی است که می‌خواهند ثمره حضور خود را مشاهده کنند و نماینده باید مصوباتی را پیگیری کند که در جهت منافع و مصالح ملی و اقشار مردم باشد، ساده‌زیست باشند و بین خود و مردم فاصله نیندازند و مردم را فقط برای انتخابت نخواهند و انسجام و روحیه مردمی را حفظ کنند.

انتهای پیام/63055/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول