اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

15 حمله هوایی سعودی به یمن در 24 ساعت؛ نقض گسترده توافق سوئد

ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته چندین استان یمن را آماج حملات هوایی ، توپخانه‌ای و موشکی قرار داد و خسارت زیادی به منازل و املاک مردم وارد کرد.

15 حمله هوایی سعودی به یمن در 24 ساعت؛ نقض گسترده توافق سوئد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی در ادامه نقض گسترده توافق سوئد، در ۲۴ ساعت گذشته پانزده حمله هوایی علیه استان «الحدیده» یمن و سه استان دیگر انجام داد و خسارت زیادی به منازل و املاک مردم وارد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سبأ»، نیروهای ائتلاف سعودی با نُه موشک کاتیوشا و شلیک توپخانه منطقه مسکونی «۷ ژوئیه» و خیابان الخمسین در استان الحدیده را هدف گرفتند.

یک منبع آگاه اعلام کرد، در نتیجه تیراندازی گسترده، منزل یک غیرنظامی در منطقه «الجاح» در شهرستان «بیت الفقیه» سوخت و به تعدادی از منازل غیرنظامیان در شرق و غرب دو روستای «العقده» و «النزالی» در شهرستان «حیس» در نتیجه شلیک ۴۱ خمپاره خسارت وارد شد.

وی افزود: در نتیجه شلیک بیش از ۵۸ گلوله توپخانه به سمت شهر محاصره شده الدریهمی تعدادی از منازل و املاک شهروندان آسیب دید.

 در ادامه این گزارش آمده، بلدزرهای نیروهای متجاوز استحکامات جنگی جدیدی در شرق الدریهمی ایجاد کردند و مزارع کشاورزی در جنوب روستای «الشجن» در الدریهمی با موشک و توپخانه هدف گرفته شد.

بنا به گفته منابع آگاه، جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منطقه «الحمزات» در شهر «سحار» استان صعده حمله کردند و یگان توپخانه و موشکی ائتلاف، مناطق متفرقی در «رازح» را هدف گرفتند.

در پایان این گزارش آمده، جنگنده‌های ائتلاف سعودی دو حمله هوایی علیه منطقه «الفاخر» در شهر «قعطبه» استان «ضالع»، یک حمله علیه شهر «الغیل» استان الجوف و ۱۱ حمله علیه شهر «مجزر» استان مأرب انجام دادند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول