اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

موحد: مجلس رانتی نمی‌تواند نقش نظارتی خود را ایفا کند

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: دولت باید احساس کند که یک نماینده و یک مجلس مستقل غیر رانتی، شجاع و با شهامت و به تمام معنا در مقابلش هست.

موحد: مجلس رانتی نمی‌تواند نقش نظارتی خود را ایفا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز در نخستین نطق انتخاباتی خود در ورزشگاه چرام اظهار داشت:سخنم را با محوری ترین شعارهای جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان استقلال آزادی جمهوری اسلامی آغاز می‌کنم.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم رد حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: انقلاب ما در شرایطی است که بعد از 41 سال در مقابل تمام دنیا ایستاده است سر ذلت در برابر کسی فرود نیاورد و دنیا مجبور شد سر تسلیم در مقابل این مردم فرود آورد شما مردم بی بدیلی هستید.

موحد مردم‌سالاری را از ارکان حکومت اسلامی ایران دانست و افزود: امروز یکی از نمودهای مردم سالاری جمهوریت اسلامی این حضور شماست شما برای یک امر حساس به نام انتخاب اینجا جمع شده‌اید.

 

وی در تبیین اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امام فرمود مجلس در راس امور است و رهبر معظم انقلاب فرمود ضمن اینکه مجلس در راس امور است بایستی ریل گذار برای دولت باشد.

کاندیدای انتخابات حوزه کهگیلویه در بیان ویژگی‌های نماینده مجلس تصریح کرد: نماینده باید وقتی پشت تریبون سوال از وزیر قرار می‌گیرد لرزه بر اندام وزیر بیفتد.

موحد ادامه داد:به نظر شما نماینده نباید کسی باشد که رسانه‌های دنیا فریاد برآورند بر اقتدار او بر توان او بر شجاعت و شهامت او و دولت احساس کند که یک نماینده و یک مجلس مستقل غیر رانتی غیر معامله و شجاع و با شهامت و به تمام معنا در مقابلش هست؟

موحد تأکید کرد: باید به حول و قوه الهی مجلسی شکل بگیرد که در دنیا و در جمهوری اسلامی بی‌بدیل باشد.

وی با خطیر دانستن مسؤولیت مردم در انتخاب نماینده و وظیفه نماینده در قبال مردم گفت: باید به گونه ای انتخاب را رقم بزنید که تاریخ شما را به عنوان مردم بزرگ و همیشه جاوید یاد کند .

موحد در فراز دوم نطق انتخاباتی خود با اشاره به عملکرد خود طی ادوار گذشته گفت: کهگیلویه و گچساران در آن دوران از آب، برق، جاده، فضای آموزشی و زیرساخت‌های اولیه محروم بود.

وی گفت: ممکن است بگویند این کار دولت بود ما هم می گوییم آفرین دستتان درد نکند اما چطور وقتی نوبت به موحد می‌رسد کار دولت است به دیگران که می‌رسد کار شاغلام ؟

موحد ادعا کرد: روزی که موحد کهگیلویه و گچساران را تحویل گرفتم کهگیلویه با 1130 روستا فاقد همه امکانات اولیه بود هیچ چیزی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: موحد پاشنه و بند کفش را محکم بست و در طول 16 سال از زندگی خود و فرزندش گذشت با تمام قدرت برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه وارد عمل شد.

موحد گفت: اگر امروز می‌بینیم جاده چرام به باشت حرکت هایی انجام گرفت کارش از زمان موحد مطالعه و آغاز اولیه آن شروع شد و قسمتی در دوران موحد به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: ساماندهی جاده چاسخار به طسوج عملکرد موحد بود که بعد از موحد به همان حالت رها شد، جاده دهدشت به چرام حرکت هایی در آن آغاز شد کلید و مطالعه و حرکت اولیه در زمان موحد بوده است.

وی اضافه کرد: در فضای آموزش چرام در اولین دوره نمایندگی بنده بیش از 90 مدرسه احداث و به بهره‌برداری رسید.ساخت بهترین مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در چرام انجام گرفت و اولین دانشکده دولتی کهگیلویه در چرام راه‌اندازی شد.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: کارهای بزرگی انجام دادم که نسل آینده خواهند گفت «درود بر موحد.»

 

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول