اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اولین کلینیک صنعتی دانشگاه‌های آزاد افتتاح شد

اولین کلینیک صنعت دانشگاه‌های آزاد استان تهران در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری افتتاح شد.

اولین کلینیک صنعتی دانشگاه‌های آزاد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این مراسم، افتتاح این مجموعه را تعمیق ارتباط و تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه دانست و اظهار داشت: حرکت به سمت دانشگاه حل مسئله از اهداف ایجاد دفتر خدمات فناوری کسب وکار(کلینیک صنعت) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری در شهرک صنعتی شمس آباد است.

وی با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن بدون شک واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که با ایجاد این بستر و معرفی توانمندی‌های نرم افزاری و سخت افزاری و با بهره‌گیری از اساتید و متخصصان رشته‌های مختلف حوزه‌های فنی و مهندسی و علوم پایه در واحد درصدد مرتفع کردن برخی از مشکلات واحدهای صنعتی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزاری نشست‌های تخصصی دانشگاه و شهرک‌های صنعتی، دعوت از متخصصان صنعتی برای پایش در پایان نامه‌ها، حضور و مشارکت در موضوعات تحقیق و توسعه‌ای واحدهای صنعتی، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و بازدید اساتید و دانشجویان از بخش‌های مختلف شهرک صنعتی شمس آباد را از دیگر اهداف راه اندازی این کلینیک صنعتی عنوان کرد.

قاضی مغربی به موقعیت استراتژیک شهرک صنعتی شمس آباد اشاره کرد و یادآور شد: این شهرک صنعتی در زمینی به وسعت ۳ هزار هکتار دارای ۱۵۰۰ واحد صنعتی و حدود ۲۰ هزار نیروی انسانی فعال است و در فاصله ۴۵ کیلومتری عوارض تهران قم و ۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و ۸ کیلومتری ایستگاه راه آهن قرار دارد که نقش و جایگاه بسیار مهمی دارد.

وی در ادامه به برخی از اقدامات و افتخارات اخیر واحد اشاره و خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته افتتاح خانه سلامت دانشجو در مجتمع ابوالفتوح رازی(حامی مادران) را شاهد بودیم که به گفته مدیرکل سلامت شهرداری تهران این مرکز از بین  ۳۵۲ خانه سلامت موجود در محلات تهران اولین خانه سلامت در دانشگاه بوده که کاری ارزشمند و درخور توجه است.

رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری ایجاد مجتمع مادران را اولین مرکز ویژه مادران و بانوان در سطح استان تهران دانست و یادآور شد: مجتمع ابوالفتوح رازی با ۲۰۰ دانشجو آغاز به کار کرد و امروز حدود ۹۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند.

قاضی مغربی دایر کردن مجتمع رضوان و مجتمع امیر در تهرانسر و همچنین بازسازی کامل یک دستگاه واگن را نیز از افتخارات و توانمندی‌های بالای واحد یادگار امام(ره) برشمرد و گفت: این اقدامات الگوی خوبی را برای برخی دیگر از واحدهای دانشگاهی فراهم ساخته است.

وی جذب ۷ هزار دانشجوی جدیدالورود، برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های استخدامی و انعقاد همکاری با دانشگاه کلن آلمان، برگزاری همایش ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور۷۰ مهمان خارجی، اعزام اردوی زیارتی اربعین را نیز از دیگر افتخارات و دستاوردهای این واحد دانشگاهی اعلام کرد و افزود: بسیاری از این اقدامات برای اولین بار در سطح واحدهای دانشگاهی برگزار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در پایان این مراسم، همه اقدامات و افتخارات واحد دانشگاهی را حاصل همدلی و تلاش‌های خستگی ناپذیر اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد عنوان و ابراز امیدواری کرد افتتاح این کلینیک صنعتی به نتایج و افتخارات ارزشمندی نائل شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول