اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت برقراری خط ریلی جلفا - اصلاندوز و خط دوم ریلی ایران- ترکیه

دبیر هیات رئیسه اتاق بازرگانی تبریز گفت: از دولت خواستاریم تا محدودیت سوخت در مسیرهای توسعه‌ای اعم از ترابزون را بردارند همچنین درخواست داریم تا برقراری خط ریلی جلفا_ اصلان‌دوز، خط دوم ریلی ایران_ترکیه برای رسیدن به ۲۰ میلیون دلار ارزآوری را جدی بگیریم.

ضرورت برقراری خط ریلی جلفا - اصلاندوز و خط دوم ریلی ایران- ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از ظهر امروز فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی در نشست هم‌اندیشی با رئیس دفتر رئیس‌جمهور به بیان مشکلات اقتصادی استان پرداختند. 

ابراهیمی، نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این جلسه اظهار کرد: قانونگذار درک درستی از تولیدکننده و تولید دارد ولی همچنان مشکلاتی در قوانین وجود دارد که سنگ‌اندازی‌های زیادی را ایجاد می‌کند که باید حل شود.

جعفری، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نیز در این جلسه با کنایه خطاب به رئیس صدا و سیمای کشور گفت: آقای واعظی، سلام ما را به آقای عسگری برسانید و بگویید کمی هم هوای تولیدکنندگان را داشته باشد. 

وی افزود: همه ما راهمان به صدا و سیما جهت شرکت در برنامه‌ای کشیده شده است و جالب است که قبل از پخش خطوط قرمز را مطرح می‌کنند ولی چگونه می‌تواند یک کارشناس را به برنامه‌ای بیاورند و او با یک کلمه، کل اقتصاد شیر کشور را بر هم زند. 

جعفری بیان کرد: شایعه کیک‌های دستکاری شده، شیرهای سرطان‌زا کمر اقتصاد را در ایران شکست و با مشکلات زیادی روبه‌ رو کرد. 

کامی، نماینده بخش حمل و نقل ترانزیت نیز خاطرنشان ساخت: از دولت خواستاریم تا محدودیت سوخت در مسیرهای توسعه‌ای اعم از  ترابزون را بردارد همچنین درخواست داریم تا برقراری خط ریلی جلفا_ اصلان‌دوز، خط دوم ریلی ایران_ترکیه برای رسیدن به ۲۰ میلیون دلار ارزآوری را جدی بگیریم.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول