اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تأثیر حتی یک رأی در اقتدار ملی/ مردم فریب تبلیغات رنگین و وعده‌های غیرعملی را نخورند

امام جمعه شهر سودجان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند، گفت: همان‌طور که مراجع عظام تقلید شرکت در انتخابات را لازم عنوان کرده‌اند، رأی حتی یک نفر اقتدار ملی را افزایش می‌دهد.

تأثیر حتی یک رأی در اقتدار ملی/ مردم فریب تبلیغات رنگین و وعده‌های غیرعملی را نخورند

حجت‌الاسلام روح‌الله هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان، شجاعت، ولایت‌پذیری، دشمن‌ستیزی، تقوا، تخصص، خداترس بودن و پاک‌دستی از جمله مهمترین ویژگی‌های یک نماینده مجلس است، گفت: مردم نباید فریب تبلیغات رنگین و وعده‌های غیرعملی را بخورند.

امام جمعه شهر سودجان با بیان اینکه مردم باید نماینده‌‌ای را به مجلس شورای اسلامی بفرستند که در تراز انقلاب باشد، افزود: نماینده باید اصلح باشد چرا که اگر ناصالح باشد در طول 4 سال نمایندگی لطمات زیادی به نظام، دولت و مردم وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه ورود افراد با سلایق و ویژگی‌های مختلف به عرصه انتخابات نشان‌دهنده دموکراسی و آزادی بیان است، اضافه کرد: زنگ خطر زمانی به صدا در می‌آید که این افراد ناصالح باشند.

برگزاری مناظرات سیاسی به انتخاب اصلح کمک می‌کند

هاشمی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند از طریق مشورت و گفت‌وگو با اهل فن کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به وی رأی دهند، اظهار داشت: برگزاری مناظرات سیاسی در چارچوب قانون می‌تواند کمک زیادی برای انتخاب گزینه اصلح بکند.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل چهارمحال و بختیاری سوءتدبیر مسؤولان است، گفت: چرا باید استان ما با این‌همه ظرفیت مشکل تأمین آب، بیکاری و تورم داشته باشد؟

امام جمعه سودجان با بیان اینکه دومین طرح کشاورزی بارانی در کشور در این استان قرار دارد اما 10 سال است که با بی‌تدبیری مسؤولان به حال خود رها شده است، گفت: جوانان به دلیل بیکاری به استان‌های همجوار رفته‌اند.

وی با بیان اینکه بارزترین ویژگی ملت ایران ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است، افزود: ماه‌هاست که دشمنان انقلاب و نظام برای انتخابات پیش‌رو نقشه کشیده‌اند.

حتی یک رأی هم در اقتدار ملی مؤثر است

هاشمی با بیان اینکه آن‌ها می‌خواهند مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند، اضافه کرد: رأی حتی یک نفر اقتدار ملی را افزایش می‌دهد  همان‌طور که مراجع عظام تقلید شرکت در انتخابات را لازم عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول