اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی در آبادان

آئین بزرگداشت اربعین سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر آبادان برگزار شد.

گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور قشرهای مختلف مردم در سالن اجتماعات سپاه آبادان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار شاهپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم اظهار کرد : شهادت سردار سلیمانی باعث افزایش همدلی و وحدت ملی در بین اقشار مختلف کشور شد و مردم در آیین تشییع پیکر این سردار بزرگوار و ابومهدی‌ المهندس سنگ تمام گذاشتند.

وی به آیین تشییع پیکر ابومهدی المهندس فرمانده میدانی حشدالشعبی توسط مردم آبادان اشاره کرد و گفت: مسوولان و میهمانان عراقی‌  از حضور گسترده مردم در این آیین متعجب بودند.

احمدی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با  چهلمین سالروز شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و  گفت:امسال برخلاف تصور تحلیل‌گران حضور مردم در راهپیمایی بیش از ۲ برابر پارسال بود که به طور قطع شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در این قضیه نقش دارد.

وی با قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، گفت: امید است نماینده‌هایی برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که بتوانند با تلاش مضاعف مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند؛ با حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت آنان در انتخابات، مردمی بودن حکومت جمهوری اسلامی اثبات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در این برنامه قاریان قرآن به قرائت قرآن  پرداختند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند .

انتهای پیام/72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول