اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ملت بحرین مصمم به ادامه انقلاب است

رهبر شیعیان بحرین گفت: ملت بحرین برای ادامه انقلاب خود تا تحقق تمام مطالبه‌های عادلانه خود مصمم است و رژیم آل خلیفه راهی جز ادامه انقلاب جلوی ملت بحرین نگذاشته است.

ملت بحرین مصمم به ادامه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم شامگاه پنج شنبه در مراسم سالگرد آغاز انقلاب بحرین در سالن همایش قدس در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به ترور سرداران شهید مقاومت اظهار کرد: شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس مثل دو برادر بودند که در راه جهاد مقدس مبارزه می‌کردند، آمریکا از واکنش امت به ترور این شهیدان ناامید شد و ترور این دو شهید برای اراده امت اسلامی یک امتحان بود.

وی ادامه داد: شکل گیری انقلاب اسلامی براساس مبدا اسلام بود و این انقلاب در برابر استکبار همچون آتش فشان عمل کرد، آثار انقلاب به نقاط دور جهان هم رسیده است و این انقلاب یک انقلاب محلی نبود و ملت ایران با پشتیبانی از علمای صالح دست از اسلام نکشیدند.

رهبر شیعیان بحرین افزود: رهبری امام خمینی(ره) یک رهبری اعجاب برانگیز بود، نظام جمهوری اسلامی ایران براساس فرموده ایشان بر ضد دولت‌های استکباری است، پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل در واقع پیروزی برای اسلام و بشریت بود.

آیت‌الله عیسی قاسم با اشاره به ویژگی‌های مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبری انقلاب اسلامی پس از امام خمینی(ره) به رهبر معظم انقلاب رسید، ایشان همچون امام راحل به دفاع از راه حق تاکید کردند و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در دوره مقام معظم رهبری متوقف نشد و ایشان رهبری با کفایت هستند.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل دشمن هستند و تنها دشمنی از این دو کشور انتظار می‌رود، آن‌ها طرح ظالمانه ای به نام معامله قرن را مطرح کردند که برخی از کشورهای عربی هم با آن‌ها در این طرح ظالمانه مشارکت دارند، باید به مقابله با آن برخاست، اگر امت اسلامی می‌خواهد عزت و کرامت خود را برگرداند، باید تک تک اعضای آن برای سرنگونی طرح معامله قرن تلاش کند.

رهبر شیعیان بحرین افزود: یکی از امتحان‌ها برای اراده امت اسلامی به خصوص ملت فلسطین، طرح معامله قرن است، متاسفانه شاهد بودیم نمایندگانی از برخی از کشورهای عربی در مراسم رونمایی از این طرح حضور داشتند؛ حکومت‌هایی که در طرح معامله قرن مشارکت دارند، خائن هستند.

آیت‌الله عیسی قاسم با اشاره به ویژگی‌های انقلاب بحرین اظهار کرد: این انقلاب شهدای زیادی داد، در حالی که ملت بحرین در انقلاب خود به صورت مسالمت آمیز عمل کردند و انقلاب آن‌ها یک انقلاب براساس عقل بود، این ملت برای مطالبه حقوق خود انقلاب کرد، با وجود پاسخ خشونت آمیز رژیم آل خلیفه به انقلاب، اما انقلاب بحرین باز هم مسالمت آمیز باقی ماند.

وی ادامه داد: رژیم آل خلیفه، حقوق سیاسی ملت بحرین و به تبع آن باقی حقوق این ملت را سلب کرد و این مساله دلیل شروع انقلاب 14 فوریه در سال 2011 میلادی بود، ملت بحرین برای ادامه انقلاب خود تا تحقق تمام مطالبه‌های عادلانه خود مصمم است و رژیم آل خلیفه راهی جز ادامه انقلاب جلوی ملت بحرین نگذاشته است.

رهبر شیعیان بحرین خاطرنشان کرد: در راه پیروزی شعار انقلاب بحرین در سال 2020 میلادی است، دعوت به بازگشت به دین، وجدان انسانی، عقل و قوانین بین المللی ویژگی این انقلاب بود.

انتهای پیام/78004*40/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول