اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نبود سیلندر گاز روی دنیایی از نفت و گاز/ حاشیه‌نشینان یاسوج همچنان در عذاب+فیلم

این روزها یکی از مشکلاتی که به وضوح دیده می‌شود و مسوولان فکری به حال آن نمی‌کنند کمبود و به عبارتی نبود سیلندر گاز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نبود سیلندر گاز روی دنیایی از نفت و گاز/ حاشیه‌نشینان یاسوج همچنان در عذاب+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج هر چند که استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های نفت‌خیز کشور بوده که با اندک جمعیت و وسعتی روی گنجی از نفت و گاز خوابیده اما همین استان به دلایل مختلف با محرومیت‌های سنگینی دست و پنجه نرم می‌کند که یک سر این مشکلات به بی تدبیری مسوولان برمی‌گردد.

مسوولانی که یا به نظارت اعتقادی ندارند و یا چندان غرق در مسائل جانبی خود از جمله دخالت در انتخابات‌ها هستند که دیگر در مخیله آن‌ها جایی برای خدمت به مردم و نظارت بر امور باقی نمی‌ماند.

 

این روزها یکی از مشکلاتی که به وضوح دیده می‌شود و مسوولان فکری به حال آن نمی‌کنند کمبود و به عبارتی نبود سیلندر گاز در مرکز استان است در حالی که بسیاری از حاشیه‌نشینان در اطراف شهر یاسوج مرکز استان به دلیل ساخت و سازهای خارج از طرح و محدوده از نعمت گاز خانگی محروم بوده و مجبور به استفاده از سیلندر گاز هستند.

مشکل کمبود سیلندر گاز در مرکز استان در حالی است که بنا به گفته مسوولان و کارشناسان 25 درصد نفت و گاز کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد استحصال می‌شود.

 

 

انتهای پیام/82009/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول